گفته می شود

گفته می شود مجید ابهری گفته می‌گویند آقای عبداللهیان، وزیر خارجه پیشنهادی دولت انگلیسی بلد نیست، مگر بلینکن وزیرخارجه آمریکا فارسی بلد است؟ خب عبداللهیان انگلیسی به مرور یاد می گیرد!
گفته می شود امام‌ جمعه زاهدان با بیان اینکه «طالبان دارای ریشۀ مردمی هستند»، پیشروی‌های گستردۀ آنها در افغانستان را «نتیجۀ حمایت‌های مردمی» دانست و گفت: پیشروی‌های گسترده و سریع طالبان که بخش‌های زیادی از افغانستان را به تصرف خودشان درآورده‌اند بیانگر این است که این حرکت ریشۀ مردمی دارد و از نصرت خدا و حمایت‌های مردمی برخوردار است.
گفته می شود عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفته بعد از اعلام نظر شورای نگهبان و باقی ماندن دو اصلاح‌طلب،حسن خمینی به این دو پیشنهاد می‌کرد کناره‌گیری کنند و معتقد بود اصلاحات در این شرایط نباید ادامه دهد.
گفته می شود بعضی از شرکت‌ها و سامانه‌های رزرواسیون آنلاین گردشگری در اروپا به تازگی عربستان را به فهرست تورها و مقاصد سفر اضافه کرده‌اند، درحالی که دیگر اثری از تورهای ایران نیست. پس از برجام، ایران از پرفروش‌ترین برنامه‌های سفر برخی از این شرکت‌های توریستی در اروپا بوده است.

گفته می شود وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست های غیرقانونی یکجانبه گرایی تحریم ها، چند فرد، شرکت و یک نفتکش را به بهانه مشارکت در “شبکه قاچاق نفت” تحریم کرد.وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود مدعی شد که این افراد با سپاه قدس ایران در ارتباط هستند.
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، اسامی یک فرد عمانی، چهار شرکت و یک نفتکش غیرایرانی تحت پرچم لیبریا را به بهانه ارتباط با سپاه به فهرست تحریم های خود افزود.

گفته می شود گروه طالبان با صدور بیانیه‌ای ۱۳ ماده‌ای ضمن بیان مواضع خود، پیشروی سریع را نشانه محبوبیت این گروه نزد مردم افغانستان دانست و تاکید کرد: به تمام همسایه‌ها اطمینان می‌دهیم از طرف ما هیچگونه مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد.
گفته می شود حسین شیبانی چهره شاخص بدنسازی ایران و دارنده مدال های طلای آسیا و رقابت های آرنولد کلاسیک که مدتی بود بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز (جمعه) درگذشت. بر اساس اعلام نزدیکان وی، در مدتی که شیبانی در بیمارستان بستری بود هیچ یک از مسئولان ورزش سراغی از وی نگرفتند. وی داری کارت حرفه ای NPC و کارت الیت پرو Ifbb بود.
گفته می شود اکنون «کسری بودجه» در کنار مسائلی نظیر افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان، مشکلات بانکی، مالیاتی، گمرکی، تورم، بیکاری، کاهش درآمد‌های کشور، تامین کالا‌های اساسی، تحریم و مسائلی از این دست، بخش مهمی از مشکلاتی است که دولت جدید بلافاصله با استقرار در نهاد قوه اجرایی باید برای آن فکر کند، راهکار بدهد و آن‌ها را حل کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*