گفته می شود

 

گفته می شود سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای خطاب به مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران تاکید کرده است که انتخاب شهردار تهران باید بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه از جمله مدرک تحصیلی و سابقه مدیریت مرتبط انجام شود.در این نامه که به تازگی و پس از رای اعضای شورای شهر به علیرضا زاکانی خطاب به مهدی چمران نوشته و ارسال شده به صراحت عنوان شده است که ضوابط و مقررات مربوط به انتخاب شهرداران از جمله آیین نامه اجرایی شرایط احراز سمت شهردار مصوب ۴ دی ماه سال ۱۳۹۷ از نظر ارتباط مدرک تحصیلی و سابقه مدیریتی باید مدنظر گیرد.در این نامه همچنین تصریح شده است که شورای شهر باید از هرگونه تصمیم گیری بر اساس فشار‌های سیاسی، امور حزبی و جناح بندی گروهی برخلاف منافع عمومی و مصالح شهروندان اجتناب کند.

 

گفته می شود رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس گفته هنوز لیست کابینه حجت الاسلام رئیسی به مجلس معرفی نشده است.علت تاخیر در ارائه لیست کابینه اعمال برخی تغییرات است. احتمالا لیست کابینه یک روز دیگر یعنی پس‌فردا چهارشنبه نهایی شده و به مجلس ارائه شود. اگر لیست کابینه پیشنهادی چهارشنبه به مجلس ارائه شود دو هفته فرآیند بررسی زمان می‌برد و یک هفته کمیسیون‌ها به بررسی رزومه و نشست با وزرای پیشنهادی می‌پردازند. هنوز اطلاعاتی درباره فهرست اعضای کابینه نداریم و مسائلی که مطرح شده فقط گمانه زنی است./باشگاه خبرنگاران

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفته ما پرونده‌ای از ترک فعل‌های دولت روحانی تشکیل خواهیم داد چراکه نمی‌توان به راحتی از تخلفاتی که در دولت سابق انجام شد، گذشت.سید مصطفی میرسلیم درباره عملکرد دولت روحانی به ویژه در زمینه اقتصادی، اظهار داشت: ما تمام تخلفات و اشکالاتی را که در کار دولت سابق وجود داشت، برای ملت روشن خواهیم کرد.

 

 

گفته می شود چندی پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که در آن سرباز راهور، از قانون‌شکنی علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شکایت می‌کرد و مدعی بود که این نماینده به او سیلی زده است.اما امروز و به فاصله چندماه از انتشار این فیلم، برخی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که این سرباز راهور، با شکایت علی اصغر عنابستانی به خدمت در جنوب کشور محکوم شده است؛ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در خصوص این شایعه به میزان گفت: خبر غیر واقعی است.وی اضافه کرد: تا این لحظه رایی در خصوص شکایت سرباز راهور از آقای عنابستانی از سوی دادگاه صادر نشده است.

 

 

گفته می شود فریدون حسنوند نماینده مجلس گفته عزت‌الله ضرغامی رییس سابق صدا و سیما در زمان تصمیم‌گیری مجلس برای ماهواره‌ها، یک فیلم مستهجن به نمایندگان داده بود تا به عنوان پیامد‌ منفی ماهواره، دور از چشم خانواده تماشا کنند.

گفته می شود فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفته هم واجب است که انسان جان خودش را حفظ کند و هم حق ندارد جان دیگران را بر خطر بیاندازد. بنابر این اگر خدای ناکرده کسی به کرونا مبتلا شده و می داند که اگر با جمعی و یا فردی نشست و برخاست کند او مبتلا می شود، اگر خدای ناکرده مبتلا شود او ضامن است.من در صحبت های سال گذشته مکرر گفته ام و باز هم عرض می کنم این فکر که یک روحانی یا یک مداح و یا کسی که عزادار و عاشق امام حسین(ع) است بگوید «کرونا به مجلس امام حسین(ع) نمی آید»، «کرونا به حرم حضرت رضا(ع) نمی رود»، «کرونا به حرم حضرت امیر(ع) و کربلا نمی رود»، مگر ما علم غیب داریم

 

 

گفته می شود رزم حسینی وزیر صمت در نشست ستاد تنظیم بازار گفته در طرح رصد بازار مرغ از تولید تا خرده فروشی، تمام تولید مرغ توسط شبکه اداره پست توزیع و توسط شبکه هوشمند مدیریت می‌شود. میزان تولید و توزیع کالا با تمام جزئیات تحت رصد و پایش قرار می‌گیرد.

 

 

 

گفته می شود سعید جلیلی در توییتی نوشته شخص محوری و تکیه بر افراد سیاسی یک آسیب است ؛ باید تکیه حرکت گفتمانی در انقلاب اسلامی بر محور ولایت فقیه و حقانیت ارزش ها و اصول و آرمان های انقلاب باشد.وی افزود: آنچه می تواند کشور را جهش دهد، همراهی و اعتماد مردم است که لازمه آن صداقت و کارآمدی مسئولان است.جلیلی گفت: اگر برای نسل جوان دهه ۶۰، جنگ تحمیلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی بود، امروز یکی از مهم‌ترین عرصه‌های دفاع از انقلاب برای نسل کنونی، کمک به کارآمدی و کاهش فاصله بین مردم و نظام است و جوانان انقلابی نیز متناسب با این عرصه باید وارد میدان شوند.

 

 

گفته می شود مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «رئیسی لال‌ها را شفا می‌دهد!» به انتقادات اصلاح طلبان واکنش نشان داده است.

 

 

گفته می شود علی نکیزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود انتخاب محمد مخبر در سمت معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت.نیکزاد طی توئیتی نوشته انتصاب دکتر مخبر با سابقه ارزشمند مدیریتی به سمت معاون اول رئیس جمهور می تواند یک آغاز خوب برای ساختن ایرانی قوی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*