گفته می شود

گفته می شود سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفته آمارها نشان می دهد که در برخی استانها ۶۰ درصد مردم برای تزریق واکسن کرونا مراجعه نکرده اند.

 

 

 

گفته می شود اتحادیه اروپا روز شنبه اعلام کرد در صورتی که طالبان با زور و گزینه نظامی، قدرت در افغانستان را به دست بگیرد، حکومت “طالبان” را به رسمیت نمی‌شناسد.

 

گفته می شود عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور گران اداره می‌شود، گفته باید در جریان کاهش کسری بودجه هزینه‌های جاری مدیریت و فکری برای تامین منابع پایدار درآمدی کرد.

 

گفته می شود استقبال کیومرث هاشمی از برخی تیم‌های المپیکی در فرودگاه زمزمه وزارت او را جدی کرده است و گفته می‌شود نام او برای حضور در ساختمان سئول به عنوان نفر اول محتمل‌تر از رقباست

 

گفته می شود نماینده حامی طرح تحدید فضای مجازی گفته  آخرین روش در ضمانت اجرایی این طرح، مسدود سازی است

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه مجلس به دغدغه‌ها و دیدگاه‌های مردم، تصریح کرد: مسائل مطرح شده در ماده ۲۷ و ۲۸ این طرح مخصوص متخلفین است نه کسانی که می‌خواهند در این فضاها کار کنند، آخرین روش در ضمانت اجرایی مسدود سازی برای متخلف است، مسدود سازی متخلفین هم تا زمانی که جایگزین مناسب داخلی یا خارجی پیدا نشود امکان ندارد، باید جایگزین داخلی یا خارجی به مردم ارائه شود، مردم به آن منتقل بشوند و در نهایت حق مسدود سازی برای متخلفین وجود خواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود علی مطهری در توییتی نوشته ‏در خبرها آمده بود که برخی کاربران ایرانی ‎اینترنت در صفحه ‎اینستاگرام یکی از بازیکنان تیم ملی ‎والیبال ‎لهستان به ‎همسر او نسبت فحشا داده‌اند. پلیس فتا باید این افراد را که با آبروی ‎ایران و ‎اسلام بازی می‌کنند، شناسایی کند تا در اسرع وقت مجازات آنها اعلام و اعمال شود.

 

 

گفته می شود  وزارت امور خارجه هند اعلام کرده احتمال دارد نشستی چهارجانبه در مورد بندر چابهار در سال جاری با حضور هند، ازبکستان، ایران و افغانستان برگزار شود. هند هم‌چنین اعلام کرد که از برگزاری این نشست چهارجانبه استقبال می‌کند.

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته دولت نیاز دارد که سایه به سایه توسط مردم دنبال شود و از سوی گروه‌های مردمی به اشکال مختلف به او مشورت داده شود. سعید جلیلی، گفته دولت سایه یک نوع حرکت عمومی و گفتمانی است که منحصر در هیچ گروه و تشکیلاتی نیست. ویژگی این گفتمان این است که هیچ گروه یا تشکیلاتی نمی‌تواند خود را محور انحصاری این حرکت بداند.

 

 

 

 

گفته می شود معاون برنامه‌ریزی شرکت آبفا، مجری پروژه، پیمانکار، ذی‌حساب شرکت آبفا و همچنین مدیرعامل سابق شرکت آبفای خوزستان بازداشت شدند. برخی سوء جریانات در قراردادهای خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شرکت آبفای خوزستان و همچنین مشکلات سیستم هدایت آب‌های سطحی فاضلاب و دخیل بودن برخی کارکنان فعلی و سابق در موضوع و تبانی با برخی پیمانکاران، علت تشکیل پرونده‌ بوده است

 

 

 

گفته می شود معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید از گذشته درس عبرت گرفت، به مقاومت در استفاده از همه پدیده های نو نظیر راه آهن، تلویزیون، ویدیو و ماهواره اشاره کرد و گفت: در مقطعی از تلویزیون به عنوان اتاق شیطان یاد می شد. این در حالی است که امروز در همه روستاهای کشور از این تجهیزات دنیای ارتباطات استفاده می شود. باید در نظر داشت که با علم و فناوری نمی توان مبارزه کرد؛ البته این مباحث نیازمند قواعد و قوانین حکمرانی دقیقی هستند که باید به درستی نوشته شود.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*