پیامک

با سلام واقعا جای بسی تأسف دارد،عدم نظارت و نداشتن ذره وجدان باعث میشه که در ساعت نصفه نیمه اداری کارها انجام‌نشه،،و ساعت کاری با وقت صبحانه و وقت چای و کوهنوردی اول صبح و غیره بگذره،،اما بعد از ساعت ۱ عزیزان داخل برخی ادارات زیر باد کولر بدون ارباب رجوع بشینند و اضافه کاری داشته باشن،تازه دوبل حقوقش رو بگیرند؛دریغ از انصاف و وجدان و روزی حلال!
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۱۱:۱۲:۵۰ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.چه کسی متولی نظارت بر ورود و خروج مدیران در دستگاه های اداری است؟ در این روزهای پایانی برخی مدیران بسیار کم کار شده و حتی حضورشان در ادارات بسیار کم شده است. امیدوارم دستگاه های نظارتی ورود و خروج مدیران با حقوق های بالا را کنترل کنند!!!
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باتوجه به گسترش روزافزون کرونا در کشور آقایان بهتر است بجای تبلیغات و دادن وعده سرخرمن هرچه زودتر با اجرای یک برنامه جهادی واکسیناسیون عمومی را عملی کنند
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام
جای بسی تاسف است که بیمه ایران شعبه بیرجند  از محل بیمه نامه شخص ثالث کلاه برداری ها می کند . دادستان محترم لطفا پیگیری کنید .پرونده های دیه را به مبلغ سال ۹۹ می بندند در صورتی که در سال ۱۴۰۰ پرونده تازه رسیدگی شده است و میخواهد پرداخت شود. چرا نظارتی نیست. یعنی ما مسئولی و ارگان نظارتی نداریم؟؟؟؟؟؟؟
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل تامین اجتماعی در جهت حمایت از کادر درمان لطفا نیروهای شرکتی این بیمارستانها را هم در یابید باتوجه به شرایط کرونا و کمبود نیرو نه واکسن کرونایی نه امنیت شغلی، نه بیمه،نه حقوق و عیدی مرتب پرداخت نمیشه
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*