گفته می شود

 

گفته می شود در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست، عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست برای دلجویی از خبرنگاران به هتل محل اقامت آنها رفت.طرز نشستن رئیس سازمان محیط زیست در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند، با انتقاد شدید فعالان مدنی در رسانه های اجتماعی روبه‌رو شد.

 

 

 

گفته می شود یک کارشناس اقتصاد مسکن گفته تصور غالب این است که علت افزایش قیمت مسکن، رشد قیمت دلار است. بله نرخ ارز، یک عامل محرک بوده اما بخش املاک در ایران ذاتا ظرفیت دارد. حتی ارز و طلا کالاهای سرمایه‌ای نیستند اما مسکن کالای سرمایه‌ای است. طی ۳۰ سال گذشته قیمت ارز و طلا ۱۷۰ تا ۱۸۰ برابر شده، اما مسکن در بعضی مناطق تا ۱۲۰۰ برابر رشد کرده است.

 

 

 

گفته می شود ارزش سهام شرکت مایکروسافت پس از معرفی ویندوز ۱۱ برای اولین بار در تاریخ این شرکت از ۲ تریلیون دلار فراتر رفت. این اولین سیستم‌عامل جدیدی است که در ۵ سال گذشته توسط مایکروسافت معرفی می‌شود. ظرف ۲ سال گذشته ارزش مایکروسافت با معرفی اپلیکیشن چتِ تیمز، که به عملکرد سازمان‌های آمریکا در دوران پاندمی کرونا کمک بزرگی کرد، دو برابر شده است.

 

 

گفته می شود محمد کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه گفته اندیشکده‌هایی در حوزه علمیه و دانشگاه از مدت‌ها پیش به دنبال شناسایی مدیران در تراز انقلاب اسلامی بودند و ظاهرا اطلاعات تمام این افراد در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری شده است. جریان انقلابی می‌تواند نام این افراد را در اختیار ابراهیم رئیسی بگذارد تا براساس اصل شایسته‌سالاری از آن‌ها استفاده شود.ما تجربه دولت‌های اول انقلاب را داریم که سن بعضی از وزرا بین ۳۰ تا ۴۰ سال بود و در آن دوران، توانستیم به خوبی جنگ تحمیلی، جنگ‌های داخلی و به طورکلی تمام کشور را مدیریت کنیم.

 

 

 

گفته می شود آذر منصوری، قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با انتشار تصاویری از سلیمه مزاری در توییتر نوشته تصویری از سلیمه مزاری فرماندار منطقه صعب‌العبور چهار کنت ایالت بلخ.او‌ در ایران متولد شده و فارغ‌التحصیل جامعه‌شناسی دانشگاه خوارزمی است. او گفته: «تا زنده باشم می‌جنگم. اگر دیدید به دست طالبان افتادم تیربارانم کنید.»نماد‌ نسلی از زنان افغان که به نبرد با گرگ‌ها‌ برخاسته است.

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور برخی کاندیداها در عرصه انتخابات تاثیری در این عدم مشارکت و یا میزان آراءِ باطله داشته یا خیر؟ گفته یکی از علل عدم حضور مردم در انتخابات به دلیل این بود که از قبل معلوم بود که آقای رئیسی قرار است رئیس جمهور شود. بازیگران دیگری که می‌توانستند در صحنه بیایند و عده‌ای را وارد انتخابات کنند و میزان مشارکت را افزایش دهند توسط شورای نگهبان حذف شدند .وی ادامه داد: بنده به عنوان یکی از افرادی که توسط شورا رد صلاحیت شدم درخواست کردم که شاخص بدهید که بفهمبم آنهایی که آمدند با چه شاخصی آمدند که این یکی‌ها ندارند؛ خوب متاسفانه این اتفاق نیفتاد.برای اینکه مشارکت افزایش پیدا می‌کرد باید اجازه می‌دادیم نمایندگان تمام سلایق با این دیدگاه که به انقلاب و چارچوب انقلاب پایبند هستند حضور داشته باشند و مردم رای بدهند .وی در پاسخ به این سوال که “چه اتفاقی می‌افتد که مردم پای صندوق رای می آیند اما ترجیح می دهند رای سفید به صندوق بیندازند، یا در برگه رای اسامی چون عباس بوعذار و محمود احمدی نژاد را بنویسند؟ گفت: برای اینکه این افراد به انقلاب معتقد هستند ولی به کسانی که به عنوان کاندیدا معرفی کردند اعتقاد نداشتند.

 

 

گفته می شود مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفته انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و نهایتا تمدن اسلامی نگاه آقا به انقلاب اسلامی است که اکنون ما در مرحله دولت اسلامی قرار داریم و مرحله سختی است و باید برای تجقق تمدن اسلامی تلاش کنیم.

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه فرانسه گفته که این کشور منتظر است که ایران تصمیمات نهایی برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با قدرت‌های جهانی را اتخاذ کند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*