گفته می شود

 

گفته می شود آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید گفته  متاسفانه ربا با اسامی مختلفی از جمله دیرکرد در جامعه وجود دارد و دستگاه قضایی باید با تمام توان در رفع این آسیب تلاش کند.

 

 

 

گفته می شود دیوان عدالت اداری جواز انتقال و تغییر رشته فرزندان اعضای هیات علمی را خارج از حدود اختیار وضع کننده تشخیص داد و دستورالعمل مذکور را ابطال کرد.

 

 

گفته می شود احمد توکلی از رئیس جمهور منتخب خواست، کارت هوشمند غذا، دارو و درمان و آموزش بین مردم توزیع کند. احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست اقتصادی با ابراهیم رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: سی سال است هر چه اجرا شده فقط وضعیت را بدتر کرده است. او از رئیس جمهور منتخب خواست در اولین اقدام کارت هوشمند غذا، دارو و درمان و آموزش بین مردم توزیع کند تا اندکی فشارها از روی مردم کاسته شود.

 

 

گفته می شود مسعود نیلی اقتصاددان برجسته در حضور ابراهیم رئیسی یک پیش بینی هشدار دهنده داشته و گفته  قتصاد ایران در آستانه وقوع یک شرایط تورمی شدید غیرقابل کنترل است.

 

 

 

گفته می شود رئیس کارگروه کاهش تقاضای اعتیاد مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت موادمخدر روزبه‌روز نسبت به نرخ تورم پایین‌تر می‌آید و در فضای مجازی یا با یک تلفن در کمتر از ۷ دقیقه می‌توان به موادمخدر دسترسی پیدا کرد. سیستم قاچاق درواقع دارد سوبسید می‌دهد تا قیمت مواد بالا نرود و تقاضا در جامعه زیاد شود.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین از افزایش ظرفیت تولید واکسن کرونا در این کشور به ۵ میلیارد دُز خبر داده است.

 

 

 

 

گفته می شود مرعشی اعلام کرده به هر حال دولت آقای روحانی نتوانست موافقت آن کمیته تطبیق که از سوی رهبری تعیین شده باشند را جلب کند و از آن عبور کند؛ بنابراین از دولت آقای روحانی گذشت. اینکه می گوییم از دولت آقای روحانی گذشت، بدین معنا که شش ماه از سال  ۱۴۰۰ را از دست دادیم و نتوانستیم نفت بفروشیم، ارز مورد نیاز برای کالاهای اساسی مان را تامین کنیم، نتوانستیم نیازهای بودجه ای را تامین کنیم و این به معنای فشار بیشتر به مردم و اقتصاد کشور بود. اکنون مذاکرات به دولت آقای رئیسی رسید. این مساله بستگی دارد همانطور که گفتم شرایط آماده است، دولت می تواند بر پایه گفت و گوهایی که در دولت روحانی انجام شده است، با اصلاحات جزئی جلو ببرد و یا می تواند در این باره سخت گیری کند.

 

 

گفته می شود رسول کوهپایه زاده درباره اظهارات روز گذشته رئیس دیوان عالی کشور که به قطعیت حکم اعدام آقای بابک زنجانی اشاره کرده بود، براساس دادنامه قطعی صادره از دیوان عالی کشور گفته چنانچه موکل، وجوه مربوطه را مسترد و مطالبات شرکت نفت را پرداخت کند از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی که به عفو و بخشودگی اشعار دارد، بهره‌مند خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دولت روحانی چاره‌ای جز آویزان شدن به اباطیل برجام ندارد، گفته اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، فقط برای موجه جلوه دادن خود است.

 

 

گفته می شود وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی به اتهام‌زنی اخیر آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد. ظریف در اشاره به دست داشتن عوامل آمریکایی در ترور رئیس‌جمهور هائیتی و تلاشی مشابه علیه رئیس‌جمهور ونزوئلا نوشت: افراد مسلح وابسته به آمریکا برای ترور رهبران در ونزوئلا و هائیتی در خاک آمریکا طرح‌ریزی می‌کنند، در حالی که دولت آمریکا فعالانه روابط مجرمانه خود را با متهم کردن دیگران به عملیاتِ آدم‌ربایی به وضوح مضحک و کودکانه پرورده شده، مخفی می‌کند. وی در پایان تاکید کرد: پیش از متهم کردن دیگران به وضعیت خودتان بپردازید.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*