گفته می شود

 

 

 

 

گفته می شود نماینده آمریکا در امور ایران درباره رفع تحریم‌های ایران، گفته دولت این کشور آماده رفع تمامی تحریم‌های اعمال‌شده از سوی دونالد ترامپ برای بازگشت به برجام نیست.«رابرت مالی» در پاسخ به این که ایرانی‌ها در چارچوب مذاکرات وین خواستار انجام چه کاری هستند که انجام آن برای طرف آمریکایی دشوار است، گفت: «چیزی که آنها می‌خواهند رفع تمامی تحریم‌هایی است که بعد از سال ۲۰۱۸ توسط دولت رئیس‌جمهور ترامپ اعمال شد. این خواسته زیادی است.» رابرت مالی در ادامه گفت: «ما گفته‌ایم که آماده رفع تحریم‌هایی هستیم که برای بازگشت ما به برجام لازم است.او سپس در پاسخ به این سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا آمریکا، به رغم تمایلی که برای بازگشت به برجام دارد آماده خروج از مذاکرات نیز هست، اینطور پاسخ داد: «بله، ما بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم ایران تشنه توافق است تشنه توافق نیستیم.» رابرت مالی گفت چنانچه توافقی که ایران خواستار آن است، آن توافقی نباشد که کف مطالبات امنیتی آمریکا را برآورده کند، آمریکا آماده خروج از مذاکرات است.

 

 

 

 

گفته می شود سلیمی نمین گفته برخلاف تبلیغاتی که دشمنان و بدخواهان کشور مطرح می کردند که انتخابات از پیش مهندسی شده بود، هرکدام از این افرادی که به عنوان کاندیدای مطرح بودند ساز خودشان را می زدند، آقای جلیلی بحث خودش را داشت، آقای رضایی بحث خودش را داشت، آقای قاضی زاده هاشمی بحث خودش را داشت؛ به آقای قاضی زاده هاشمی انقدر این مطلب را القا کرده بودند که قطعا ایشان رئیس جمهور خواهد شد! مثل آقای احمدی نژاد که برخی از پیشگوها به سراغش می رفتند و چنین حرفهایی می زدند، یک پیشگو هم در مشهد به آقای قاضی زاده هاشمی این مطلب را گفته بود که تو قطعا رئیس جمهور می شوی و به همین دلیل به درخواست برخی از نمایندگان که از او خواسته بودند کنار رود، برخورد بسیار تند و غیر مؤدبانه داشت چرا که تصور کرده بود که او قطعا رئیس جمهور می شود

 

 

گفته می شود مؤسسه آتنا قصد دارد با سرمایه‌گذاری یک میلیون دلاری ۱۵۰۰ دستگاه خودپرداز ارز‌های مجازی و بیت‌کوین در السالوادور نصب کند. اخیراً اسالوادور از برنامه خود برای قانون کردن استفاده از ارز‌های مجازی در تراکنش‌های مالی در این کشور و تبدیل شدن این ارز‌ها به عنوان ابزار خرید و فروش خبر داده است.

 

 

گفته می شود یک چهره سیاسی اصلاح طلب عنوان کرده اخیرا اصلاح طلبان آمدند و عده معدودی برای این جریان تصمیم گرفتند و بر خلاف جریان آب شنا کردند و این موجب شد مردم پاسخ مثبتی به آنها ندهند و خود آنها نیز دچار نوعی عذاب و شماتت شدند.«جلال جلالی زاده»، نماینده ادوار مجلس و چهره سیاسی اصلاح طلب،  در رابطه با پوست اندازی اصلاح طلبان و ضرورت «اصلاح در اصلاحات» اظهار کرد: اصلاح طلبان باید تکلیف خود را با خودشان مشخص کنند؛ آیا جریان اصلاحات یک جریان فکری است یا یک جریان سیاسی و اقتصادی است؟!

 

 

 

 

گفته می شود وزیر دولت سازندگی گفته مشکل اصلی اصلاحات از زمان دولت اصلاحات این است که کنگره ندارند و ستادها اشخاص ثابتی بودند که فقط سخنگو‌ بودند و ایراد می گرفتند، از اصلاح طلبان اصلی هم نظرخواهی صورت نمی گیرد.«محمد غرضی» وزیر دولت سازندگی، در رابطه با اقدامات مورد نیاز اصلاح طلبان و اعتدالیون برای ارتباط بهتر با مردم طی چهارسال پیش رو گفت: اصلاح طلبان باید اگر دولت تصمیمی گرفت و حقوق عامه را رعایت نکرد به دولت تذکر بدهند و در عین حال دولت را راهنمایی کنند.

 

 

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد گفته اگر چه گفتند مشارکت ۴۹ درصد بوده در این انتخابات در کشور، مشارکت ۵۳ و در استان خراسان رضوی بالای ۶۰ درصد بوده است.

 

 

گفته می شود علیرضا علوی‌تبار، نظریه‌پرداز و فعال سیاسی، در نامه‌ای خطاب به بهزاد نبوی، رییس جبهه اصلاحات ایران، که ۲۹خرداد نوشته و امروز منتشر شده است از جبهه اصلاحات استعفا داده است.

 

 

 

گفته می شود در چهارده سال اخیر، تنها یک بار آزمون اعطای پروانه سردفتری در سال ۹۷، آن هم با ظرفیت ۱۰۰۰ پروانه برگزار شده است. سختی دریافت مجوز سردفتری منجر به خرید و فروش ۳ تا ۵ میلیارد تومانی این مجوز در بازار آزاد شده است. خرید و فروش مجوز دفترخانه‌های اسناد با این قیمت‌های نجومی در حالی صورت می‌پذیرد که اگر فرآیند اعطای مجوز پروانه سردفتری تسهیل شود، ۳۰ هزار تن از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط مشغول به کار می‌شوند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*