گفته می شود

 

گفته می شود

رئیس دولت های نهم و دهم در پاسخ به این ادعا که در دوران سرپرستی اش بر وزارت اطلاعات به یکسری اطلاعات سری دسترسی داشته است واکنش نشان داد.محمود احمدی نژاد، نامزد ردصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در گفت وگو با یک نشریه از ترکیه در پاسخ به این که آیا شما در دوران سرپرستی بر وزارت اطلاعات، به یکسری اطلاعات خاصی دسترسی پیدا کرده اید؟ و آیا قصد افشای آنها را دارید؟ گفت: به طور طبیعی رئیس جمهور با توجه به جایگاهی که دارد از مسائل کشور مطلع می شود. ضمن این که من در نهادهای گوناگون، دوستان امین، فداکار و دلسوزی دارم، کسانی هستند که خدمتگزار مردم هستند، انقلابی، پاک و سالم هستند و همان ها دائما من را در جریان مسائلی که می‌گذرد قرار می دهند.

 

 

گفته می شود

پناهیان گفته انتخابات ایران زمینه‌ساز اتفاقات مبارک و تحقق وعده‌های ظهور است؛ لذا انتخاب فردی که ایران اسلامی را آماده ظهور کند لازم است پس باید دقت کنیم فردی صالح و عدالت خواه را انتخاب کنیم.

 

 

 

گفته می شود

سعبد محمد در رابطه با صحبت‌هایی در شورای وحدت و برنامه‌های وی برای سمت شهرداری سعید محمد، افزود: نه، اینطور نیست، من در مورد این موضوعات اصلا صحبت نکردم، برای شهرداری هم رسما اعلام کردم که از لیستی حمایت نمی‌کنم، اما مردم را به مشارکت دعوت می‌کنم.

 

 

 

گفته می شود

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گذشته و پیش از ورود «نفتالی بنت» نخست‌وزیر جدید به دفتر مخصوص نخست‌وزیری، با استفاده از دستگاه کاغذ خُردکن اسنادی را از بین برده است.

 

 

گفته می شود

نماینده مردم قم در یک توییت با انتقاد از وزیر کشور و ارتباطات در برگزاری انتخابات، این وزرا را تهدید به استیضاح کرد.

 

 

 

گفته می شود برای آنکه ابعاد عجیب این کاهش سرعت واکسیناسیون دستمان بیاید، کافی است به این نکته دقت کنیم که در شبانه روز اخیر، میانگین در هر استان کشورمان، تنها ۳۲۱ دوز واکسن تزریق شده و به همین تناسب، سهم هر شهرستان از تزریق روزانه واکسن، حدود ۲۳ دوز بوده است؛ وضعیتی که حکایت از تعطیلی واکسیناسیون در بسیاری از مراکز در اغلب شهر‌های کشورمان دارد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*