گفته می شود

 

گفته می شود زیباکلام اعلام کرده گویی جملگی نامزد‌ها از کره مریخ آمده‌اند! وی نوشته گویی هیچکدام از نامزدها، هیچ سابقه اجرایی در این مملکت نداشتند و جملگی از خارج آمدند! چون همه‌شان، وعده بهبود اوضاع را می‌دادند و به گونه‌ای صحبت می‌کردند که ظرف ۴۲ سال گذشته، هیچ نقشی در به‌وجود آوردن این وضعیت نداشته‌اند.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان گفته احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری منوط به رأی ۷ عضو شورای نگهبان است. عباسعلی کدخدایی در خصوص احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفته مبنای ما در شورای نگهبان در حوزه ریاست جمهوری، قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری است. پیرو آن مصوبه ای در شورای نگهبان داشتیم که شرایطی را اعلام کردیم و به دوستان وزارت کشور اعلام کردیم.

 

 

گفته می شود قالیباف گفته هیات نظارت باید بر اساس قانون عمل کند نه گزارش مردمی؛ این تخلف است! بر اساس قانون تنها زمانی بررسی صلاحیت افراد به هیات‌های نظارت ارجاع خواهد شد که صلاحیت ایشان در هیات‌های اجرایی رد شود، نه مانند آنچه در این دوره رخ داده و موجب شده که برخی افراد تایید صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی، به ناگاه رد صلاحیت شوند؛ روشی مغایر با قانون که حالا اعتراض تند رئیس مجلس را موجب شده است.

 

 

گفته می شود محمود صادقی، نماینده سابق مجلس و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری درباره حضور برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی در توئیتی نوشته خوب است روسای عالی مقامی که کاندیدای ریاست جمهوری شده اند و انشاءالله قصد گره گشایی از مشکلات مردم را دارند، ابتدا بعضی از تناقضاتی که به دست خودشان ایجاد شده را حل کنند.شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و تلگرام را فیلتر می‌کنند؛ اما خودشان در آنها بیش از دیگران فعالیت می‌کنند.

 

 

گفته می شود جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس یازدهم ادعای تازه ای را این بار درباره علی لاریجانی رئیس سابق مجلس مطرح کرده است.وی مدعی شده در جلسه کمیسیون امنیت مجلس دهم که صوت آن موجود است رییس وقت کمیسیون به اعضاء اینگونه گزارش داد: در مجمع تشخیص مصلحت آیت الله یزدی با عتاب به آقای لاریجانی گفتند چرا با انگلیسی ها رابطه مخفی برقرار کرده‌اید؟ ‎لاریجانی تکذیب کرد ولی آیت الله یزدی سند این ارتباط را نشان دادند شورای محترم نگهبان شما حافظ اسلامیت و استقلال این کشور دشمن‌زده و نفوذزده هستید.

 

 

 

گفته می شود حدود ۱۰۰روز دولت و مجلس در رابطه با بودجه ۱۴۰۰ به ویژه عدم تحقق منابع و کسری ۳۲۰ هزار میلیاردی آن با یکدیگر بحث و چالش داشتند و آنقدر نمایندگان برای اصلاح بودجه سر و صدا به پا کردند که گویا قرار است بودجه‌ای تعدیل شده و منطقی مصوب کنند، اما در نهایت توافق طرفین به جایی رسیده که هنوز دو ماه از اجرا نگذشته، صدای کسری بودجه درآمده است. مشخص نیست به بودجه چه می گذرد که قبل و بعد از تصویب، در هر حال ۳۵۰ هزار میلیارد کسری دارد!

 

گفته می شود زریبافان درباره محمود احمدی‌نژاد گفته بنده از کسی که انتخابات را به خاطر خودش تخریب می کند اعلام برائت جستم و همراه کسانی هستم که سرباز انقلاب و نظام و ولایت هستند

 

 

گفته می شود رستم قاسمی اعلام کرده امروز شرایط مردم خوب نیست و همانطور که گفتم مردم دغدغه اقتصادی دارند و به نظرم اگر کسی بتواند برنامه‌هایی در این زمینه ارائه کند، برای مردم خیلی مهم نیست که آن فرد نظامی است یا غیر نظامی. معتقدم مردم دنبال برنامه کاندیدا‌ها و کارنامه گذشته آن‌ها هستند و داشتن برنامه به تنهایی کافی نیست؛ چرا که تهیه آن کار پیچیده‌ای نیست و بسیاری می‌توانند بهترین برنامه‌ها را تهیه کنند.

 

 

گفته می شود «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو کرده و وی را در جریان آخرین تحولات و عملیاتی که این رژیم انجام داده و عملیات آتی آن قرار داد. نتانیاهو در این تماس تلفنی از بایدن به دلیل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*