گفته می شود

 

 

 

گفته می شود احمدی نژاد به ادعای فائزه هاشمی رفسنجانی در مورد پیشنهاد به وی در مورد معاون اولی دولت آینده واکنش نشان داد.

فائزه هاشمی شب گذشته در کلاب هاوس گفته بود:« محمود احمدی نژاد به من پیشنهاد معاون اولی برای انتخابات ۱۴۰۰ داد. من قبول نکردم، چون سال ۸۸ را نمی‌توانم فراموش کنم.»

اما دفتر محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در اطلاعیه‌ای این اظهارات هاشمی را تکذیب کرد. در متن اطلاعیه دفتر احمدی نژاد آمده است:

مطالب منتشرشده در رسانه های منسوب به سرکار خانم فائزه هاشمی با ادعای پیشنهاد ائتلاف یا معاون اولی از سوی دکتر احمدی نژاد به ایشان، قویا و به طور کامل تکذیب می گردد.»

 

 

گفته می شود بر اساس قانون بودجه امسال خانه‌های با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان مشمول مالیات خواهند شد. همچنین برای خودرو‌های لوکس اگر ارزش مجموع خودرو‌های یک فرد و فرزندان کمتر از ۱۸ سال او بیش از یک میلیارد تومان باشد مشمول مالیات خواهد بود. این مالیات پله‌ای محاسبه می‌شود و از یک میلیارد تا یک و نیم میلیارد تومان یک درصد مالیات و رقم‌های بالاتر درصد بالاتری را شامل خواهد شد. با این حال اگر ارزش خودروی هر یک از زوجین در خانواده کمتر از یک میلیارد تومان باشد مشمول مالیات نمی‌شود. مراحل اجرایی ثبت اظهارنامه‌ها و همچنین راه‌اندازی پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان تا خرداد و عملیاتی شود.

 

گفته می شود سازمان نظارت و مبارزه با فساد عربستان سعودی (النزاهه) از بازداشت ۱۷۶ شهروند و فرد مقیم این کشور و شاغل در ۱۴ نهاد دولتی به اتهام‌های مربوط به رشوه‌خواری، سوء استفاده از نفوذ شغلی و کلاهبرداری خبر داده است.

 

گفته می شود فعالیت دوباره مزرعه بزرگ رمز ارز رفسنجان با شرکای چینی این نگرانی را ایجاد کرده است که بار دیگر در آستانه فصل گرما شاهد قطعی‌های متعدد برق‌ این شهر باشیم. هر چند به گفته مسئولان شهری این مزرعه تمامی مجوزهای فعالیت را دارد، اما مهمترین موضوع یعنی نحوه تامین برق آن برای کاهش فشار بر نیروگاه منطقه همچنان حل نشده باقی مانده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه بخشی از کسری بودجه بخاطر سریع نبودن تبدیل منابع ارزی به ریالی است، گفته بانک مرکزی در تبدیل ارز به ریال دچار تاخیر است و به همین دلیل در حال حاضر، این بانک بزرگترین بدهکار دولت است.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر اینکه شیطنت رسانه‌ای صهیونیست‌ها و ادعای حجم بالای خسارت در نطنز، ناشی از شکست آن‌ها در رسیدن به اهداف تروریسم هسته‌ای‌شان است، گفته دانشمندان و متخصصان ایرانی در نطنز با صلابت و امیدواری بیشتری در حال ارتقای توانمندی هسته‌ای جمهوری اسلامی هستند.

 

 

گفته می شود عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر صدور حکم انفصال از خدمت خود گفت: این چیزها را شما می‌سازید. کلانتری در پاسخ به این سئوال که آیا این خبر صحت دارد؟ عنوان کرد: اگر صحت داشت اینجا چه کار می‌کردم؟

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*