گفته می شود

گفته می شود سیدیاسر خمینی در گفتگویی جزئیات جدیدی از دیدار سید حسن خمینی با رهبر انقلاب را تشریح کرده است.وی گفته مطابق با رویه ای که اخوی دارند، به دیدار رهبر انقلاب رفتند. نزدیکان می دانند که رابطه ایشان با رهبری، رابطه ای است که همانند پدر و فرزند است. در ضمن مباحث مطرح شده، طبیعی است که بحث به مسائل انتخابات و حضور مردم می کشد.اخوی می گویند که بسیاری از بزرگان و جریانات سیاسی از ایشان خواسته اند که کاندیدای انتخابات شوند و از رهبری جویای نظر می شوند، ایشان هم علی رغم اینکه معمولاً به این گونه امور وارد نمی شوند، اما به جهت رابطه خاصی که با اخوی دارند و تأکید اخوی بر اطلاع از نظر ایشان، صلاح را در این کار تشخیص نمی دهند و می فرمایند، اگر هریک از فرزندان من از من مشورت می گرفتند من همان را می گفتم.البته اخوی در پایان از ایشان اجازه می گیرند که مسأله را اعلام کنند و ایشان بزرگوارانه می پذیرند.با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

 

 

 

«زاکانی» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفته‌ در اتفاق اخیر چندین هزار سانتریفیوژ از رده خارج شد. بخشی از تاسیسات را برای تعمیر به خارج از کشور می‌فرستند و آن قطعات با ۳۰۰ پوند مواد منفجره بر می‌گردد و سیستم امنیتی توجهی نمی‌کند. اخیرا نمایندگان از برخی تاسیسات بازدید داشتند؛ بعد از بازدید از میزان خسارات وارد شده خون گریه می کردند. بخشی از تأسیسات کاملاً تعطیل شده و از بین رفته است.

 

 

گفته می شود رحمانی فضلی اعلام کرده ارائه اعداد و ارقام غیرواقعی و مورد پسند رسانه های معاند و مغایر با اطلاعات رسمی و اعلام شده کمیسیون های ذی ربط مجلس شورای اسلامی از سوی نماینده ای که خود در مجلس قبل در یکی از همین کمیسیون ها عضویت داشته است و به واسطه سوابق شغلی در سطوحی از فرماندهی انتظامی در صف و ستاد بحران های اجتماعی را تجربه کرده است، حتما می‌تواند از سوی مراجع نظارتی مجلس شورای اسلامی از جمله هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مورد توجه، بررسی و رسیدگی دقیق قرار گیرد.

 

گفته می شود علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره اظهارنظرهای ضد و نقیض در خصوص بسته شدن شبکه اجتماعی کلاب هاوس و نظر دولت در این خصوص گفته کسی نباید از آگاه شدن مردم واهمه داشته باشد. برخی خودشان توانایی گفتگو با مردم و نخبگان را ندارند و از صحبت دولت مردان با مردم هراسان شده اند. او گفت: رئیس جمهور یکشنبه در دولت به وزیر ارتباطات دستور دادند که اولا جزئیات را به مردم بگویند و ثانیا مطابق قانون از اختلال کنندگان شکایت و از اهرمهای قانونی موجود برای پاسخگویی متخلفین و هم برای حفظ فضای ایجاد شده و باز شده استفاده نمایند. دیدگاه دولت مبنی بر باز بودن این شبکه اجتماعی است. ربیعی تصریح کرد: رییس جمهور به وزیر ارتباطات دستور داده ضمن ارائه گزارش شفاف از اختلال در کلاب‌هاوس، از اخلال کنندگان شکایت کند.

 

 

 

گفته می شود آرین منش در رابطه با حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات گفته تا جایی که من اطلاع دارم آقای قالیباف مقدمات تشکیل ستاد انتخاباتی‌اش را در استان‌ها فراهم کرده و آمادگی برای ورود دارد و در صورتی که آقای رئیسی ورود پیدا نکنند، به ‌نظر می‌رسد که آقای قالیباف عزم جدی برای ورود به عرصه انتخابات داشته باشند.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفته به لاریجانی توصیه می‌کنم اگر رئیسی در انتخابات شرکت کرد، او نیاید.

 

 

 

گفته می شود پس از اینکه  تصمیم سید حسن خمینی برای عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد، امروز وزیر امور خارجه در پستی اینستاگرامی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ تلویحاً چراغ سبز نشان داد.

 

 

 

گفته می شود سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزات امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته‌ای کشورمان از آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی خبر داد.

 

 

 

 

گفته می شود مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال۹۶ درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «در حال حاضر شخصیت‌های بزرگی مانند آقای ناطق یا خاتمی تمایلی به حضور در انتخابات ندارند و البته شرایط حضورشان هم فراهم نیست. بسیاری از بزرگان هم دیگر در دنیا نیستند و واقعا خلأ شخصیت‌های برجسته در انتخابات ریاست‌جمهوری احساس می‌شود».او ادامه داد: «یکی از دلایل دیگری که می‌توان درباره عدم حضور شخصیت‌های تأثیرگذار در انتخابات ذکر کرد این است که آنها وقتی به عرصه نگاه می‌کنند، درمی‌یابند که نمی‌توانند اقدام مثبتی در شرایط کنونی انجام دهند و در واقع تصورشان این است که بهبود اوضاع سیاسی که به نفع مردم باشد، بسیار دشوار است».این فعال سیاسی درباره فضای انتخاباتی موجود ذکر کرد: «من به طور کلی فضای انتخابات را پر شور نمی‌بینم و نوعی دلزدگی سیاسی در مردم ایجاد شده است. مردم هم همین‌طور فکر می‌کنند و فکر می‌کنند که هر کس بیاید نمی‌تواند کار مهمی برایشان انجام دهد.

 

 

 

گفته می شود دیدار منچستر تاتنهام با پخش تصاویر بیشمار تکراری و بی ربط به جریان بازی همراه بود. علت حضور یک کمک داور زن در این دیدار بود. بهانه تازه مسئولان شبکه ورزش برای پخش تصاویر آرشیوی در حین بازی زنده، حضور کمک‌داور زن در این دیدار حساس بود! شبکه ورزش هربار‌که حتی نمای چندان روشنی هم از این کمک‌داور زن به تصویر کشیده نمی‌شد، سعی می‌کرد با سانسورکردن آن این‌طور القا کند که اصلا هیچ داور زنی در این مسابقه وجود نداشته است!

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*