گفته می شود

 

 

گفته می شود رئیس دولت نهم و دهم گفته به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم.محمود احمدی نژاد این روزها بساط جلسات انتخاباتی را برپا کرده و هر روز در جمع طیفی از اقشار مردم سخنرانی می کند. او اخیرا وعده داده است در ایام انتخابات مسائلی را بیان خواهد کرد.محمود احمدی‌نژاد اخیرا در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت:اوّلین اصل در مقام اداره کشور این است که باید معلوم باشد در عرصه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اجتماع چه کسی تصمیم‌گیر است و مسئولیت تصمیمات نیز با کیست؟ و الّا تجربه نشان داده است که بهترین طرح‌ها هم از مسیر مجلسی با این کیفیت و این نظام تصمیم‌گیری، راه به جایی نمی‌برد.

 

 

گفته می شود نماینده مردم گرمسار در مجلس خواستار شفاف سازی در مورد عملکرد ساختار سازمانی مرکز پژوهش ها و همچنین اخباری مبنی بر پرداخت های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی در این مرکز شد.اردشیر مطهری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: مجلس نماد قانون گرایی است و انتظار می‌رود قانون را بیش از این رعایت کند. اخیرا در مرکز پژوهشها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ١۴ معاون با حکم رییس مرکز پژوهش ها منصوب شده.

 

 

گفته می شود مطهری گفته اصل وجود شورای نگهبان لازم است، اما نظارت استصوابی را قبول ندارم.تحقیقات محلی انجام میدهند، آیا خانم نامزد چادری است یا خیر؟ ماهواره دارد یا نه؟ مسجد می آید یا نه؟ اگر کسی فساد اخلاقی و اقتصادی داشته باشد باید رد شود. برخی در مجلس می گفتند حرف های شما را قبول داریم ولی نمی توانیم بازگو کنیم! سه بار در هیات اجرایی مجلس نهم، دهم، یازدهم رد شدم ولی در مجلس نهم با دستور رهبری تأیید شدم.

 

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصولگرا نوشته ممنوعیت تجمعات هم باعث خواهد شد تا نامزدهای انقلابی امکان حضور در میان مردم و سفر به نقاط مختلف کشور را از دست بدهند و این نکته هم به نفع نامزد اصلاح‌طلبان خواهد بود.محمدصادق کوشکی که مشخصاً با اظهارات جنجالی اش در شبکه های اجتماعی شناخته می شود، با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و همچنین در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت:روحانی با زیر پا گذاشتن همه توصیه های وزارت بهداشت، ترتیبی داد که در آستانه ماه رمضان، کشور یک پارچه قرمز شده و مساجد، نمازهای جماعت، هیات‌ها، نشست‌های سیاسی و… تعطیل شود و نیروهای انقلاب عملا بهترین فرصت جهت روشنگری و بصیرت افزایی را از دست بدهند.ز طرف دیگر محبوس شدن مردم در خانه به علت قرمز شدن اکثر نقاط کشور، آنها را هدف بمباران تبلیغاتی فضای مجازی قرار می دهد. فضایی که اصلاح طلبان بر آن حاکمند و مدتهاست به وسیله آن به «استحمار» مخاطب مشغولند.عملکرد رسانه ملی هم به گونه ای است که عمده مخاطبان آن به صورتی نامحسوس، گرایش های اصلاح‌طلبانه پیدا می کنند و رای خود را به سبد اصلاحات خواهند ریخت.

گفته می شود سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات با ارسال هشداری به سه اپراتور اصلی کشور به آنها ۲۴ ساعت فرصت داد تا اختلال مشهود در شبکه اجتماعی کلاب هاوس را برطرف کنند. این هشدار دیروز با نامه حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات خطاب به مدیرعامل سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران ابلاغ شده است.

 

گفته می شود ثبت اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان جهت شناسایی خانه‌های خالی از سکنه به منظور مالیات ستانی از آن‌ها از ۱۹ فروردین ماه سال جاری رسما آغاز شده است، اما برخی ابهامات درباره این سامانه وجود دارد که مجلس به عنوان قانون گذار باید فکری برای رفع این ابهامات کند.
گفته می شود پس از آنکه ۱۳ تیرماه سال ۹۹ وقوع حادثه انفجار و آتش سوزی در سالن تحقیق و توسعه سانتریفیوژ در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن «نطنز» خبرساز شد، روز گذشته سخنگوی سازمان انرژی اتمی از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیاست غنی‌سازی نطنز خبر داد , در نهایت مشخص شد این مساله در ادامه رویه سابق معاندان جمهوری اسلامی، یک نوع خرابکاری برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بوده است. کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به نقل از منابع اطلاعاتی غربی اعلام کرد که موساد (سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی) در حادثه امروز تأسیسات نطنز دست داشته است. بر اساس اعلام این رسانه صهیونیستی، «این حمله خساراتی به همراه داشته است.»

 

 

 

گفته می شود یکی از خبرگزاری‌ها گزارشی با تیتر «ترافیک در مسیر پاستور/ ۵۵ چهره‌ای که وارد کارزار ریاست جمهوری می‌شوند»، منتشر کرد. در این گزارش، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص کاندیداتوری «رضا اردکانیان» وزیر نیروی دولت دوازدهم در انتخابات ۱۴۰۰ مطرح شده است. وزیر نیرو در واکنش به این موضوع اعلام کرده است که درج نام وی در این گزارش صحیح نیست

 

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان که از چند ماه پیش در معرض کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری آتی قرار دارد می گوید: سوال من از اصولگرایان این است آن‌هایی که از اصولگرایی حرف می‌زنند کدام اصول است؟ ما یک اصول دین و فروع دین را داریم. من اصول دین را پذیرفتم و برای فروع دین هم هر روز برای آن نماز می‌خوانم و هر روز برای آن روزه می‌گیرم. اصلی که شما از آن حرف می‌زنید بفرمایید چیست؟نماینده

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*