گفته می شود /

 

گفته می شود حیدر العبادی نخست وزیر پیشین عراق، در یک برنامه تلویزیونی در ادعایی گفته است: «جنگنده‌هایی که دو فرمانده را در فرودگاه مورد حمله قرار داد، با اجازه عراق وارد خاک کشور شد.» العبادی در این برنامه تلویزیونی تاکید کرد که «می‌توانید بررسی کنید و ببینید. قبلا گفتم و الان هم می‌گویم. من کسی را متهم نمی‌کنم.»نخست وزیر پیشین عراق در پاسخ به این پرسش مجری تلویزیونی که از او پرسید: «می‌گویید جنگنده‌هایی که وارد عراق شد و به فرماندهان حمله کردند با موافقت عراق بود؟»، بار دیگر گفت: «بله با موافقت عراق بود اما متهم نمی‌کنم که عراقی‌ها ماموریت جنگنده‌ها را می‌دانستند.»العبادی حاضر نشد به این سئوال پاسخ گوید که «چه کسی اجازه ورود به این هواپیماها را داد» و به مجری گفت که این را خودتان بروید و بررسی کنید.

 

 

گفته می شود «محسن پاک آیین» سفیر پیشین ایران در باکو عنوان کرده صحبت‌های آقای اردوغان در مراسم رژه باکو و مخصوصا شعری که قرائت کرد، نه تنها از روی احساسات نبوده، بلکه کاملا هدفمند بوده است.وی افزود: هدف اصلی اردوغان از طرح این مسائل و خواندن شعر ایجاد اختلال در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بوده است.

 

 

 

گفته می شود محسن هاشمی در خصوص مصوبه اخیر مجلس گفته این مصوبه دادن علامت منفی به مردم جهت مشارکت در انتخابات شوراهاست

وی با بیان اینکه متاسفانه این مصوبه برخلاف روح فصل هفتم قانون اساسی در جهت تقویت شوراها است، افزود: این تصمیم همچنین با سیاست های کلی نظام مبنی بر تمرکززدایی از دولت و واگذاری امور به سایر نهادهای نیز در تضاد است و اگر قرار باشد عوارض توسط وزارت کشور تعیین شود، عملا شورا به ماشین امضای دولت تبدیل می شود و همین اختیارات نصفه و نیم بندی که در حال حاضر شوراها دارند نیز اثرگذاری خود را ازدست می دهد. رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نیز هرگونه مصوبه شورا در مورد عوارض توسط هیات تطبیق در فرمانداری ها بررسی می شود

 

 

 

گفته می شود در روز‌های گذشته انتشار خبر‌هایی درباره حذف کاراکتر‌های سارا و نیکا از سریال «پایتخت» که از فصل اول با این سریال همراه بودند و سارا و نیکا فرقانی اصل نقش آن‌ها را ایفا می‌کردند منتشر شد. گفته می‌شود حذف این دو بازیگر نوجوان به خاطر برخی تصاویر که در فضای مجازی از آن‌ها منتشر شد صورت گرفته است.

 

 

گفته می شود عزت الله یوسفیان ملا، نماینده ادوار مجلس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات گفته تا این لحظه آقای لاریجانی هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری بینی و بین الله نگرفته است.وی ادامه داد: آقای لاریجانی با احدی از اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب تا جایی که من اطلاع دارم مذاکره ای نه به صورت شخصی و نه افرادی از طرف ایشان انجام نداده است.یوسفیان ملا گفت: آقایان خودشان لیست تهیه می کنند. از آقایانی که اسم آقای لاریجانی را در لیست قرار داده اند باید پرسید که آقای لاریجانی با شما تماسی داشته یا کسی از طرف ایشان آمده است که شما نام ایشان را در لیست قرار دادید؟

 

 

 

 

گفته می شود عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با کنایه به رفتارها و اتفاقاتی که در برخی سیستم‌های اجرایی کشور رخ می‎دهد، توئیتی را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته و با اشاره به اینکه دولت و مسئولین آینده باید این شیوه کاری را از بین ببرند نوشته است:”‏در نظام مدیریت کشور، “راز بقاء” در سکوت و همراهی است.
“راز رشد” در تئوریزه کردن منویات اصحاب قدرت و “راز حذف” در مشاوره صادقانه و کارشناسانه!
‎دولت آینده باید زیر میز این بازی بزند.”

 

 

 

گفته می شود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به سخنان تحریک آمیز اردوغان در مراسم رژه پیروزی ارتش جمهوری آذربایجان در باکو، واکنش نشان داد و تاکید کرد: آذربایجان در قلب ملت ایران قرار داد.محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت:اگر آقای اردوغان از خواندن شعر ارس منظورش ایران بزرگ است، درست است. زیرا آذربایجان در قلب ملت ایران و در کنار برادران دیگرش از قوم، لر و کرد و بلوچ و عرب قرار دارد. اگر نظرش تکرار تجربه شکست خورده داعش در سوریه است، حرف غلطی است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*