گفته می شود

 

 

 

گفته می شود حسین راغفر، اقتصاددان گفته تعداد زیادی از مسئولانی که جزء انقلابیون محسوب می‌شده‌اند، امروزه در دام اشرافیت افتاده‌اند.تمام مشکلاتی که در این سال‌های گذشته کشور متحمل شده، محصول سیاست‌های داخلی است. برای اینکه ما دچار تشنج‌هایی از جنس آبان ۹۸ نشویم، نیازمند اصلاحات اساسی هستیم. اگر به مطالبات مردم پاسخ ندهیم، باید منتظر پیامد‌های سخت‌تر و پرهزینه‌تر و آینده‌ای مبهم‌تر باشیم. ما به حکومتی قوی نیاز داریم تا بتواند خشونت را مهار کند، قوانین را اعمال کند و خدمات عمومی ارائه کند؛ به‌نحوی‌که مردم به خدماتی مانند آموزش‌وپرورش رایگان، خدمات سلامت رایگان، مسکن مناسب برای همه و سایر زیرساخت‌های لازم، به‌صورت آزادانه و برابر دسترسی داشته باشند.

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات درباره امکان رفع فیلتر تلگرام گفته بعید می‌دانم نظر دستگاه قضایی درباره رفع فیلتر تلگرام عوض شده باشد. آن‌ها نه برای فیلتر و نه رفع فیلتر تلگرام از ما نظر نخواسته‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود مشاور سابق «جو بایدن» در امور منطقه ی غرب آسیا و شمال آفریقا پیشنهاد داد که گروهک تروریستی منافقین از آلبانی اخراج و به اتیوپی یا در طول سواحل دریای سرخ منتقل شوند.بنعیم در گفتگو با مجله آمریکایی «ژاکوپین» با اشاره به اینکه خروج دونالد ترامپ از توافق هسته ای، بی اعتمادی ایران از آمریکا را به شدت افزایش داد، گفت که اگر بایدن می خواهد به مذاکرات با ایران بازگردد، باید امتیازهایی را بدهد اما ساختار فشار و تحریم را حفظ کند.او گفت: من و دوستانم معتقدیم که یکی از این راهکارها کاهش حمایت از گروه تروریستی مجاهدین خلق در آلبانی و انتقال آنان به اتیوپی یا کناره دریای سرخ مانند اریتره است که می تواند برای تهران جذاب باشد.

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس اول مجلس گفته طرح هسته‌ای مجلس با این هدف تدوین شد که در صورتی که طرف مقابل تعهداتش در برجام را عملیاتی کند، ما هم محدودیت‌های برجامی را می‌پذیریم.سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در واکنش به انتقادات برخی از دولتمردان به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران اظهار داشت: به طور کلی مجلس با دولت در این زمینه تفاوت دیدگاهی دارد اما کسی مخالف مذاکره و ارتباط با جهان و حل و فصل مسائل فیمابین از طریق گفتگو نیست

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از ایجاد دوگانگی در کشور، گفته می گویند مذاکره خوب است یا تقابل؟مثل این است که بگوییم گاز خوب است یا ترمز؟ می گویند توافق خوب است یا عدم توافق؟ بعد می گویند این دو گانه ها را به رفراندوم بگذاریم یا می گویند هر توافقی بهتر از توافق نکردن است.جلیلی با اشاره به اینکه گفته می شود آمریکا در قبال ایران شکست اخلاقی خورده است، اظهار کرد: آمریکا در دانشگاه تهران در سال۳۲ شکست اخلاقی خورد و دیگر نیازی نبود بتن بریزید و بعد بگویید آمریکا شکست اخلاقی خورد.وی با بیان اینکه در سال۹۲ گفته شد ذخایر کشور خالی است اما ده ها میلیارد در خزانه وجود داشت، گفت: توصیفی که از کشور در سال۹۲ انجام شد، صحیح نبود اما توافق با آمریکا انجام شد و رییس جمهور آمریکا پس از رسیدن به اهداف خود گفت که رژیم تحریم ها در حال فروپاشی بود و اگر توافق را نمی کردیم، ایران پیچ تحریم ها را رد می کرد.

 

 

 

 

گفته می شود عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی تصریح کرده اهل تعارف نیستم و اگر برادر قاآنی فرمانده من در سالهای جنگ، ما را به عضویت سپاه قدس بپذیرد در هر عملیات انتقامی در هر جای عالم که باشد شرکت میکنم بویژه اینک که گرفتار کوتوله هایی هستیم که هوسی جز مذاکره باشیطان ندارند و نمیدانیم به کدام خدا نماز میبرند

 

 

 

 

 

 

گفته می شود سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته۱۱ پاسدار همراه شهید فخری‌زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند و انفجار نیسان برای از بین بردن مجموعه حفاظت بود.تیربار ماهواره‌ای و آنلاین کنترل می‌شد و تروریستی در صحنه نبود.۱۳ تیر از تیربار شلیک شد و تیربار با دوربین پیشرفته روی چهره شهید فخری‌زاده زوم بود و از هوش مصنوعی کمک گرفته بودند.این تیربار فقط روی چهره شهید فخری‌زاده متمرکز بود و همسر شهید با وجود اینکه در فاصله ۲۵ سانتی‌متری شهید بود، تیر نخورده است.سر تیم حفاظت شهید فخری‌زاده به دلیل اینکه خود را روی شهید فخری‌زاده انداخته بود، ۴ تیر خورد و فردی از دشمنان در صحنه نبود تا به محافظان شلیک کند.از ۱۳ تیر تیربار، ۴ – ۵ تیر به شهید فخری‌زاده و یک تیر به کمر شهید برخورد کرد و شهید فخری زاده بر اثر قطع نخاع و خونریزی تا رسیدن به بیمارستان بقیه الله به شهادت می‌رسند.

 

 

 

گفته می شود مارادونا پیش از مرگش همسر سابق و دخترانش را از ارث محروم کرده بود. اسطوره باشگاه ناپولی هفته گذشته به دلیل ایست قلبی درگذشت، حالا موضوع ارث و میراث به یک جنجال تبدیل شده و ۱۱ نفر با هویت‌های مختلف مدعی شدند که فرزند اسطوره آرژانتینی هستند. طبق گزارش‌های رسیده کل اموال مارادونا طبق حساب‌های بانکی مختلفش حدود ۱۰۰ میلیون دلار است. البته مارادونا در بوینس آیرس یک خانه داشته که پیش از مرگش کسی از آن خبر نداشت

 

 

 

گفته می شود فریدون مجلسی اعلام کرده عنوان‌کردن ناگهانی طرح رویگردانی ایران از تعهدات برجامی در کنار بیانیه انتقادی شورای عالی امنیت ملی از این اقدام، وضعیت‌ نگران‌کننده‌ای را به تصویر می‌کشد که با توجه به گام‌های بی‌اثر قبلی دولت در کاهش تعهدات برجامی، به نوعی گام ششم با یک جهش برداشته شده است. برخی معتقدند مجلس ایران به جای کمک به حل مسئله، دنبال زدن دولت برای نرسیدن به هرگونه توافق است تا شرایط موفقیت کاندیدای موردنظر خود را در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم کند. چون اجرای این قانون بیش از آنکه بر عهده رئیس‌جمهور ایران باشد، برعهده رئیس‌جمهور آمریکاست، جا داشت نسخه‌ای از آن را برای اجرا به بایدن هم ابلاغ می‌کردند.

 

 

گفته می شود در نظر گرفتن درآمد از ناحیه حقوق ورودی خودرو در لایحه بودجه ۱۴۰۰ برخلاف لوایح دو سال گذشته، شائبه گشایش دوباره واردات خودروهای خارجی به کشور را ایجاد کرده است. این در شرایطی است که اظهارات مسوولان سازمان برنامه و بودجه گویای این واقعیت است که دولت تصمیمی در گشایش دوباره واردات خودرو ندارد. مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان نیز می‌گوید سیاست بانک مرکزی مبنی بر مدیریت منابع ارزی از مسیر کنترل واردات کالا به کشور اصلی ترین مانع در راه ورود خودرو به کشور است.

 

 

 

گفته می شود عضو حزب اتحاد ملت در واکنش به سخنان فائزه هاشمی گفته بر این باورم که خاتمی، شخص مستبد و خودرأی و خودخواهی نیست تا تلاش کند نظرات خودش را بر دیگران تحمیل کند. در واقع برخی از کسانی که خودشان را اصلاح‌طلب می‌دانند آنها معتقد به دموکراسی و حضور دیگران در جمع نیستند. متاسفانه در هر جمعی، افرادی هستند که بیشتر به دنبال منافع خودشان هستند تا منافع جمعی.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*