گفته می شود / تشویق مردم به حضور در بورس یک جنایت بزرگ بود

گفته می شود زاکانی گفته تشویق مردم به حضور در بورس یک جنایت بزرگ بود وی با بیان اینکه موضوع بورس از آن کلاه های گشادی بود که بر سرِ مردم گذاشتند، گفت: اینکه بورس باید تقویت بشود، کاملا حرف درستی است. اینکه بورس به عنوان یک جزئی تحت عنوان بازار سرمایه باید مورد دقت قرار بگیرد حرف درستی است، اما اینکه زیرساخت ها فراهم نیست و از مردم دعوت می کنید که به بورس بیایند و به مردم آموزش هم نمی دهید این ظلم در حق مردم است، این یک جنایت بزرگ بود که اتفاق افتاد و بسیاری از مردم رو به خاک سیاه نشاند.

 

گفته می شود تحقیقات درباره مرگ پسر نوجوانی که با پریدن از پشت ‌بام به زندگی خود پایان داده نشان می‌دهد او پیش از سقوط در حال بازی مومو بوده است.

 

 

گفته می شود عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده ستاد ملی مبارزه با کرونا را به محفلی برای دور زدن مجلس و سایر نهادها تبدیل کرده اند.سید محسن دهنوی نوشته به بهانه کرونا صدها هزار خودرو و ده ها هزار کسب و کار را جریمه کرده اند.وی تصریح کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا را تبدیل کرده اند به محفلی برای دور زدن مجلس و سایر نهادها، فارغ از آن که آیا حق مجازات شهروندان را دارند یا خیر.عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان مطلب خود نوشت: سوال ما از کاسبان کرونا این است که به صورت شفاف بیان کنند که موارد هزینه پول‌ حاصل از این جریمه‌ها چیست؟

 

گفته می شود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیرجند گفته در این ایام که کرونا مدیریت می‌شود چه بر ما گذشت و گاهی می‌گویم مقایسه ما با ابا عبدالله الحسین (ع) مقایسه بسیار ناشیانه و کم‌خردانه‌ای است، اما باور کنید بعد از آنچه بر ابا عبدالله الحسین و یاران او در حصر تنگ کربلا و عاشورا گذشت بر ملتی جز ایران در این سال‌ها نرفته است.
گفته می شود اگر به بودجه‌ای که امسال برای صداوسیما تصویب شده نگاهی بینداریم شاهد خواهیم بود که سهم سازمان صداوسیما در بودجه ۱۴۰۰ برای تولید برنامه‌های صوتی و تصویری ۲ هزار و ۶۱۹ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است. شیب افزایش بودجه سازمان با نظر مردم هم گرایی ندارد و عملکرد صدا و سیما باعث نشده است که میزان علاقه مردم به تلویزیون بیشتر شود.تا وقتی استاندارهای حرفه‌ای رسانه‌ای در صداو سیما رعایت نشود و رضایت عموم مردم هدف تصمیم‌گیرندگان اصلی سازمان نباشد طبیعی است که مردم از تلویزیون دور و دورتر می‌شوند و بودجه این نهاد هدر می‌رود

گفته می شود همزمان با اوج گیری نگرانی‌ها درباره گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور‌های غربی در کریسمس، در آستانه شب یلدا در کشورمان هم نگرانی‌ها در این خصوص شدت گرفته تا جایی که وزارت بهداشت پیشنهاد متفاوتی مطرح کرده است.
دکتر ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به افزایش موارد ابتلا در نتیجه دورهمی‌های خانوادگی در کشورمان گفته با توجه به اینکه ۵۱ درصد موارد انتقال ویروس از دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است، از دورهمی‌های شب یلدا خیلی هراس داریم، زیرا می‌تواند قسمت قابل توجهی از زحمات صورت گرفته برای کنترل بیماری را از بین ببرد. وی پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی شنبه و یکشنبه هفته آینده را مطرح کرده است
گفته می شود عوامل اصلی شبکه گستـرده کلاهبـرداری و اخـلال در نظـام ارزی که فعالیت غیرمجاز اقتصادی داشتند؛ در استان یزد شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

گفته می شود احمدی نژاد در واکنش به شعرخوانی اردوغان علیه ایران تاکید کرد: « اگر بنابر تغییر مرزها به گذشته باشد، تنها ملتی که ضرر نمی‌کند ملت ایران است».حساب توییتری محمود احمدی نژاد به نقل از او پیرامون شعرخوانی اردوغان رئیس جمهور ترکیه نوشته است: «این عصر دوره عبور از تعصبات قومی، جغرافیایی و مذهبی و گرایش عمومی به وحدت جهانی حول محور انسانیت و ارزش‌های مشترک فطری است.طرح تغییر مرزهای سیاسی حرکتی ارتجاعی است که ملت ایران از آن استقبال نمی‌کند.اگر بنابر تغییر مرزها به گذشته باشد، تنها ملتی که ضرر نمی‌کند ملت ایران است.»

گفته می شود مصطفی کواکبیان گفته واقعیت این است که یک ملک از موارد املاک نجومی برابر است با همه آنچه به عنوان حقوق نجومی مدعی بودند که پرداخت شده است. آن همه هم سرو صدا کردند. ما در مورد املاک نجومی یا تخلفات صورت گرفته در شهرداری آقای قالیباف ندیدیم که اقدامی انجام شود
گفته می شود سخنگوی فراکسیون حزب دموکراتیک خلق کرد در ترکیه اعلام کرده حزبش در معرض نابودی سیاسی قرار دارد. ابرو گونی، سخنگوی فراکسیون حزب دموکراتیک خلق اظهار کرد، ۱۶ هزار و ۴۹۰ عضو این حزب از سوی نیرو‌های ترکیه بازداشت شده‌اند.
وی اشاره کرد، کمپین بازداشت‌ها و زندانی که نیرو‌های امنیتی ترکیه علیه اعضای حزب راه‌انداخته‌اند قابل توجه است و به طور کل ۳۶۹۵ عضو بازداشت شده‌اند در میان آن‌ها ۹۳ رئیس شعبه استان‌ها و ۱۹۴ رئیس شعبه‌های ادارات و ۱۸ نماینده پارلمانی و ۲۳ عضو مجمع اجرایی و ۲۱ عضو شورای حزب و بیش از ۸۰۰ کادر رهبری در شاخه‌های مختلف حزب در شهر‌ها و شهرک‌ها بازداشت شده‌اند. مقامات ترکیه در حال حاضر هفت نماینده و ۱۵ عضو کمیته اجرایی حزب را به عنوان گروگان بازداشت کرده‌اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*