رزمایش «شهدای سلامت» آغاز شد/ به‌کارگیری ۳۰۰٠ تیم در عرصه مقابله با کرونا

جانشین فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت در مرکز استان آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

رزمایش «شهدای سلامت» آغاز شد/ به‌کارگیری ۳۰۰٠ تیم در عرصه مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا یوسفی صبح امروز در حاشیه رزمایش شهدای سلامت در خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت، نمایش اقتدار و توان عملیاتی سپاه در راستای تهدیدات بیولوژیک و نوین با به‌کارگیری رده‌های تخصصی جنگ نوین است.

وی از آغاز رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت در مرکز استان خبر داد و بیان داشت: اجرای عملیات در محیط و دشمن واقعی از ویژگی‌های خاص رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت می‌باشد و سایر رزمایش‌ها در صحنه‌های شیبه‌سازی شده و با دشمن فرضی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی عنوان کرد: گردان جنگ نوین تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع) نیشابور، گردان  جنگ نوین گروه توپخانه ۶۱ محرم تربت‌حیدریه، گردان جنگ نوین تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی و ۲۰۰ تیم رفع آلودگی بسیج مردمی از نواحی مقاومت سپاه استان در این رزمایش شرکت می‌کنند.

یوسفی مطرح کرد: اولویت ضدعفونی و رفع آلودگی با معابر پرتردد شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، پایانه‌های مسافربری، پایانه میوه و تره‌بار، مراکز عمده خرید، بازارچه‌های روز شهرداری، جایگاه‌های سوخت و مساجد است و این رزمایش به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی از به‌کارگیری سه هزار و ۳۷۱ تیم بسیجی و فعالیت چهار هزار و ۸۰۷ گروه جهادی در تولید ماسک، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن طی این مدت( از زمان شیوع کرونا) خبر داد و گفت: تاکنون ۴۷ نقاهتگاه با ظرفیت یک هزار و ۵۳۸ تخت برای بیماران کرونایی آماده شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*