افزایش ظرفیت تولید ، اولویت برنامه های استان در سال ۹۹

افزایش ظرفیت تولید ، اولویت برنامه های استان در سال 99
استاندار خراسان جنوبی گفت: افزایش ظرفیت تولید در حوزه های صنعت و معدن از برنامه های اولویت دار ما در سال ۹۹ می باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، معتمدیان با بیان این مطلب در ستاد «برنامه ریزی و راهبری جهش تولید استان» خاطرنشان کرد: سال گذشته علیرغم همه چالش های حوزه اقتصادی کشور، ریل گذاری های خوبی در زمینه تولید در استان صورت گرفت.
وی یادآور شد: اقدامات زیرساختی سال گذشته، شرایط را برای جهش تولید در سال جاری فراهم کرده است.
به گفته وی، یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در سال ۹۸، استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی در کنار بخش خصوصی بود که توانست به توسعه صنایع و معادن در استان بینجامد.
استاندار، تمرکز بر تکمیل واحدهای راکد و نیمه فعال را از برنامه های ویژه سال جاری برشمرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید با احصاء این واحدها، نسبت به رفع موانع موجود و کمک به راه اندازی مجدد یا تغییر خط تولید آنها اقدام نماید.
معتمدیان تصریح کرد: تکمیل و تأمین زیرساخت های لازم برای واحدهای صنعتی و معدنی هم باید در اولویت برنامه ها دیده شود.
وی با اشاره به برنامه ایجاد لکه ها و نواحی صنعتی که در سال گذشته مطرح شد، اظهار داشت: این نواحی و لکه ها در راستای کمک به سرمایه گذارانی است که به هر دلیل نمی توانند واحد تولیدی خود را در شهرک های صنعتی فعال نمایند لذا باید این طرح هر چه سریع تر به سرانجام برسد.
به گفته وی، استفاده از ظرفیت مرز، توسعه صادرات، روان سازی و تسریع در روند صدور مجوزها و… را از دیگر برنامه‌های سال ۹۹ در راستای تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد.
شایان ذکر است: این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و سایر مدیران مرتبط برگزار شد.
تعداد بازدید:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*