پیامک

۰۰۰۹۹۹۶
باسلام و خسته نباشید خدمت مسءولین محترم و ریاست حمل و نقل شهری باتوجه به جمعیت زیادی که در بلوار شهیدناصری فاز یک و دو ارتش که ساکن هستند چرا اتوبوس واحد به داخل مجموعه نمیاد و رفت و آمد برای ساکنین بسیار سخت و مشکل هست لطفا و خواهشا پیگیری فرمایید ممنون
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۴:۱۳:۲۴ خوانده نشده خیر
۲ ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۲:۱۶:۱۸ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از تلاشهای اداره آموزش و پرورش در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم و برگزاری مراسم برای فرهنگیان متوفی قدر دانی می نماییم.
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۴۳:۰۷ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وخداقوت داریم خدمت مدیرورزش وجوانان.از زحمات وتلاش شما مسئول غیوروتوانمند بسیارسپاس گذاریم.درمهرشهرمکان ورزشی وجودندارد،یک سالن درحال ساخت بودکه خیلی وقت است متوقف شده.لطفا پیگیری بفرمایید.
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۰۹:۳۰:۵۳ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
چرا شهرداری بیرجند برای تخریب دیوار پادگان قدیم اقدام نمیکند. در سالیان قبل  شبانه دیوار را برای احداث بلوار شهید صیاد شیرازی برداشت!
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۰۹:۲۹:۴۴ خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام لطفا در شهرک امام علی (ع) ارتش فکری برای ابیاری فضای سبز بکنید از زمان تحویل به شهرداری اب فضای سبز قطع شده و تمام گلها ودرختها درحال خشک شدن می باشند
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۰۹:۲۲:۴۸ خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
درحالیکه برطبق گفته رئیس اتحادیه املاک دربیرجند مازاد برنیاز ملک داریم بعضی از املاک شهر با راه اندازی کانال های تلگرامی و اپلیکیشن و  سوءاستفاده از وضعیت فعلی کشور اقدام به بازار گرمی و قیمت سازی های غیر واقعی می کنند .از مسئولین بویژه پلیس فتا انتظار برخورد مناسب و عاجل داریم.
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ۲۲:۲۸:۳۱ خوانده نشده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم اداره راه و شهرسازی لطفا در خصوص آسفالت و جدول کشی محله  جلیلیان جنب بلوار شهید ناصری اقدامی نمائید با تشکر خدمت به محرومین عبادت است.
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ۲۱:۴۹:۳۷ خوانده نشده خیر
۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
بنزین گرون نشد ولی همین شایعه کافی بود تا کسانی که میخواستن سوء استفاده کنن کار خودشون رو انجام بدن و گرونی بازم رو شانه مردم افتاد،رفتم روغن موتور فله بگیرم گفت چون آشنایی بهت میدم وگرنه چون زنگ زدن که میخواد گرون بشه نفروشید
با این اخلاق ما به دشمن احتیاج نداریم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*