تانکری که ۱۲ روز شده در آب گرفتار است

تانکر آب منابع طبیعی فردوس که ۲۶ اسفند ۹۷ برای آبرسانی به نهالهای خزانه پارک منابع طبیعی این شهرستان به سد برون رفته و در آب مخزن سد گرفتار شده بود همچنان بر گل نشسته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان گفت: این تانکر پس از آبگیری و افزایش وزن، حین بالا آمدن از راه سد، در گل و لای مسیر گرفتار می شود و علیرغم تلاشهای راننده نمیتواند از آن وضعیت رهایی یابد.
یوسفی افزود: راننده پس از گرفتار شدن تانکر، آن را رها می کند و صبح روز بعد مشاهده می کند که بارندگی شب گذشته و وقوع سیلاب سبب شده تانکر به زیر آب برود.
وی گفت: پس از وقوع سیلاب راه دسترسی به این سد و محلی که تانکر متوقف شده است تخریب می شود و امکان دسترسی به محل به دلیل واقع شدن آن بین دو کوه، از بین می رود که به همین دلیل تمام تلاشها برای بیرون کشیدن تانکر بی نتیجه می ماند.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی فردوس افزود: اداره منابع طبیعی فردوس پس از فرو کش کردن سیلاب، مسطح کردن راه دسترسی به سد برون و محل متوقف شدن تانکر را با گریدر آغاز کرد که اکنون راه مسطح شده و قرار است امروز یک جرثقیل تناژ بالا  که تحمل وزن تانکر را داشته باشد به محل اعزام شود و تانکر به گل نشسته و گرفتار در آب را بیرون بکشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*