کسب عنوان مقاله برتر جشنواره مجازی پشتیبان آب توسط همکار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

مقاله “تأثیر برون سپاری بر بهره ‌وری شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی” به قلم مهدی احتشام مدیر امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی حائز رتبه برتر جشنواره مجازی پشتیبان آب در سطح کشور شد.
امور اداری و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور ارتقاء و بهبود بهره‌ وری و نیز مطالعه برنامه‌ ها، فعالیت ‌ها و ظرفیت ‌های بالقوه در محورهای اصلی امور کارکنان، اقدامات رفاهی، درمان و سلامت کارکنان، خدمات پشتیبانی و دبیرخانه منطبق بر محورهای بهره وری سازمان، توانمندسازی نیروی انسانی، اقتصاد مقاومتی، بررسی نقاط قوت و ضعف، عوامل موثر بر ارتقاء انگیزه، حمایت از کالای ایرانی، تجارب مهم و ارزنده و قابل تعمیم به سایر شرکت ها و ارائه راهکارهای قابل اجرا جهت اصلاح و یا تحکیم موارد فوق، اولین جشنواره مجازی پشتیبان آب را در صنعت آب و فاضلاب کشور را برگزار نمود.
۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در مجموع ۱۹۲ اثر در قالب ایده ‌ها و تجارت اداری و عمومی و مقالات به مرحله نهایی داوری جشنواره پشتیبان آب راه یافتند.
از میان ۱۹۲ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۱۱ اثر در بخش مقالات از شرکت‌ های آب و فاضلاب همدان، آذربایجان شرقی، قزوین، خراسان جنوبی، روستایی اصفهان، مشهد، یزد و روستایی خراسان جنوبی و ۱۳ اثر از شرکت‌ های آب و فاضلاب البرز، مشهد، اصفهان، شیراز، روستایی قم، گیلان و فارس در بخش تجارت و ایده در سطح کشور برگزیده و برتر شناخته شدند.
مراسم اختتامیه اولین جشنواره مجازی پشتیبان آب در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در محل شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار و شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی در بین شرکت‌ های آب‌ و ‌فاضلاب شهری و روستایی کشور حائز رتبه برتر و موفق به دریافت تندیس جشنواره و تقدیرنامه گردید.
لازم به ذکر است، مقاله مذکور در کتاب مجموعه مقالات ، تجارب و ایده‌ ها در اولین جشنواره پشتیبان آب نیز به چاپ رسیده‌ است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*