چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

تیم شهرستان طبس در رقابت های کیک بوکسینگ کشور موفق به کسب سه نشان برنز شد.

این تیم در بخش بانوان در هجدهمین دوره مسابقات سبک lska به مربیگری مریم دلخواه موفق به کسب این مدالها شدند.

زینب خوش آونگی، فرشته شعبانی و مهلا خدا بخش زاده مدال آوران استان در این دوره از رقابت ها بودند.

هیجدهمین دوره سبک کیک بوکسینگ به میزبانی تهران به مدت دو روز برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نجمه خدمتی به مسابقات جهانی هند اعزام می شود

نجمه خدمتی در کنار الهه احمدی، آرمینا صادقیان، حسنا توتونچی، امیر محمد نکونام، حسین باقری، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان به این مسابقات جهانی هند اعزام می شود.

اردوی تیم ملی تیراندازی برای آماده سازی مسابقات جام جهانی هند که حکم کسب سهمیه المپیک را دارد هم اکنون در حال برگزاری است.
تیم اعزامی کشورمان در دو گروه، ۲۷ بهمن ماه اعزام خواهند شد.

 

 

آغاز رقابت های پهلوانی و زورخانه ای کارگری کشور در بیرجند

رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی گفت: چهارمین دوره این رقابت ها از امروز تا ۱۲ بهمن ماه با حضور ۱۵۰ ورزشکار در زورخانه موسی بن جعفر بیرجند برگزار می شود.

قمری افزود: در این مسابقات استانهای تهران، خراسان شمالی، اصفهان ، مازندران، کرمانشاه، مرکزی، خراسان رضوی و جنوبی، همدان، کرمان، فارس و خوزستان شرکت خواهند کرد.

وی گفت: ورزشکاران در بخش هنرهای فردی در ماده های چرخ تیز، چرخ چمنی، میل بازی،  سنگ، کباده و میل گیری سنگین و در دو رده سنی مثبت ۸۰ کیلو و منفی ۸۰ کیلو با هم رقابت می کنند.

 

 

تیم موتور کراس استان به سومین دوره از رقابت‌های موتور کراس بانوان که دوازدهم بهمن ماه جاری در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد اعزام شدند.

هانیه شکیبی، آوا صالحی، منیره یحیایی، سمیه مختاری پور و ناظره مختاری پور به مربیگری محمد خانی و سرپرستی سعید صالحی به این دوره از رقابت‌ها اعزام شدند

 

 

مسابقات هندبال دختران بیرجند پایان یافت

به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات هندبال در مقطع متوسطه اول با حضور ۹ تیم و ۱۰۸ ورزشکار و انجام ۲۰ بازی برگزار شد.

درپایان تیمهای مدارس دکتر کمیلی ، معرفت و نمونه کاشی نیلوفر به ترتیب حائز مقامهای اول تا سوم شدند و کاپ اخلاق به مدرسه حضرت حجت دستگرد اهدا شد. گفتنی است در خاتمه مسابقات بهترین دروازه بان خانم ندا رحمان پور از مدرسه تزکیه و بهترین گل زن مسابقات خانم ندا دوستی از مدرسه نمونه کاشی نیلوفر انتخاب شدند

 

 

 

 

اعزام تیم پارکور خراسان جنوبی به مسابقات انتخابی تیم ملی 

تیم پارکور خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در استان هرمزگان برگزار می شود اعزام شدند.

تیم پارکور استان باترکیب وحیدبیدمشکی، امیرنظریان، سامان غلامی ، علی نخعی با سرپرستی علیرضا سلطانی به اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی پارکور اعزام شدند.

 

 

دانشگاه بیرجند مقام سوم مسابقات قهرمانی نجات غریق کشور را از آن خود کرد

در مسابقات قهرمانی نجات غریق دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، دانشگاه بیرجند در بخش دختران و پسران به مقام سوم دست یافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، این دوره از مسابقات ۳ تا ۶ بهمن ۹۷ به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار گردید، تیم های نجات غریق دانشجویان دختر و پسر دانشگاه بیرجند مقام سوم تیمی را در ماده ۲۵×۴ حمل مانکن از آن خود کردند.
تیم نجات غریق دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند را هادی موذنی، سید امیر عقیلی مقدم، حسین غلامی و حسین احمدی به مربیگری رامین رحمانپور و تیم نجات غریق دانشجویان دختر دانشگاه را آرزو عرفانیان، فاطمه زارع، فرناز وحدانی و آیدا قلاسی مود با مربیگری فاطمه گنجی و سرپرستی طاهره صالحی همراهی کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*