سارق معتاد به شیشه و کریستال: ۱۷ دستگاه اتومبیل را سرقت و اوراق کردم/ از سهل انگاری مردم سوء استفاده می کردم

امروز خراسان جنوبی_ حسین زاده / یکی از سارقین سابقه دار دستگیر شده در مرکز استان گفت: در سرقت هایم از سهل انگاری مردم سوء استفاده می کردم. وی که مجرد و معتاد به شیشه و کریستال است، افزود: اعتیاد به مواد مخدر مادرزادی است و از ۱۴ سالگی که شیره تریاک مصرف می کردم اولین سرقت زندگی ام را انجام دادم و کابل برق سرقت کردم.
برای تامین هزینه مواد مخدر
سرقت می‌کردم
وی با ذکر اینکه برای تامین هزینه مواد مخدر مصرفی ام دست به سرقت می زدم، افزود: روزانه ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان شیشه یا کریستال مصرف می کنم و از آنجا که بیکار هستم با سوء استفاده از سهل انگاری های مردم در حفظ اموال شان دست به سرقت می زدم تا هزینه مواد مخدرم را تامین کنم.
وی با بیان اینکه ۱۵ تا ۱۶ اتومبیل سرقت و اوراق کرده ام، اضافه کرد: مردم خودروهایشان را روشن می گذاشتند و آن را ترک می‌کردند و من در یک لحظه سوار خودرو می‌شدم و گاز آن را می گرفتم و می رفتم و پس از اوراق کردن خودروها قطعات آن را به فروش می رساندم.
مردم مواظب اموالشان باشند
وی اظهار کرد: وسایل داخل خودرو را هم هرچه که بود سراقت می کردم و خریداران این اموال هم از خدا خواسته بدون هیچ سوال و جواب، آنها را البته با قیمت پایین تر از بازار می ‌خریدند. وی خطاب به معتادان به مواد مخدر گفت: لطفا یا مواد مخدر مصرف نکنید و یا از جیب خودتان مصرف کنید. وی خطاب به مردم هم گفت: مواظب اموالتان باشید و خودروهای تان را به خاطر سرمای هوا روشن نگذارید و از خودروها پیاده نشوید و از قفل فرمان و دزدگیر برای خودرو هایتان استفاده کنید تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*