خودرو با ۱۵۵ کیلوگرم تریاک در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۱۵۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه پژو پارس در شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع افزود: عصر روز گذشته با اقدامات اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبری دریافت شد که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله مواد را از استان های مجاور به خراسان جنوبی منتقل و حمل کنند که موضوع به صورت ویژه پیگیری شد.
وی بیان کرد: با دریافت اطلاعات تکمیلی سه تیم عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به محورهای مواصلاتی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران پس از انجام عملیات تعقیب و مراقبت ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران به ۲ خودروی شناسایی شده که با فاصله کمی از هم در تردد بودند دستور ایست دادند که راننده خودروها با مشاهده ماموران متواری شدند.
سردار شجاع گفت: با اقدامات پلیسی هر ۲ خودرو متوقف و در بازرسی از پژو پارس ۱۵۵ کیلوگرم تریاک کشف و پژو ۴۰۵ نیز به اتهام پشتیبانی (اسکورت) کردن خودروی حمل مواد مخدر توقیف شد.
وی گفت: در این عملیات سه متهم دستگیر و ۲ خودرو توقیف شد که متهمان با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.
شهر نهبندان مرکز این شهرستان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد و با افغانستان هم مرز است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*