شریان‌های اقتصادی خراسان جنوبی در دست بخش حمل و نقل است

فرماندار بیرجند با بیان اینکه شریان‌های اقتصادی خراسان جنوبی در دست بخش حمل و نقل است گفت: مسئولان در راستای کارآفرینی و فراهم نگهداشتن چرخه تولید استان تلاش کنند.

 

شریان‌های اقتصادی خراسان جنوبی در دست بخش حمل و نقل است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی ناصری فرماندار بیرجند ظهر امروز در آیین تجلیل از رانندگان شاخص و برتر همکار با شرکت کویرتایر در بخش حمل و نقل اظهار داشت: در حال حاضر و در فضای اقتصادی کشور کارآفرینی و فراهم نگهداشتن چرخه تولید و کمک به آن، کار بسیار ارزشمند و سختی است.

وی بیان کرد: مجموعه کویرتایر امروز به بالندگی ۲۰ ساله رسیده است و می‌تواند در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد و برای ما مایه افتخار باشد.

بیشتر بخوانید

ناصری با اشاره به اینکه مجموعه کویرتایر امروز به یک ستون و الگو در شرق کشور تبدیل شده است تصریح کرد: بسیاری از افرادی که می خواهند پا در عرصه تولید بگذارند کویرتایر را الگوی خود قرار می‌دهند.

فرماندار بیرجند با تأکید براینکه شریان‌های اقتصادی استان در دست بخش حمل و نقل است خاطرنشان کرد: کویرتایر می‌توانست شرکتی باشد که تنها یک تولیدکننده باشد اما از روز نخست فعالیت خود تاکنون در همه زمینه‌ها سعی کرده درجه یک باشد و این چیزی است که موجب توسعه تکنولوژی در کشور و استان ما شده است.

در این مراسم که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، جانشین پلیس راه استان و معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان جنوبی برگزار شد از ۲۵ راننده شاخص و برتر بخش حمل و نقل شرکت کویرتایر تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*