سرمقاله: نماینده‌ای ازجنس حباب…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com / کریمی قدوسی باز در اظهار نظری عجیب و سادیستی ادعا کرده که نیمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برانداز یا در فکر براندازی نظام هستند…! این سخنان را نه نماینده اروپایی و نه آمریکایی و یا آفریقایی بیان کرده، بلکه یکی از کسانی که اتفاقاً خود را ذوب در ولایت می‌پندارد و کاتولیک‌تر از پاپ، افاضه کرده است! گفتاری این چنین سنگین و تهمتی اینگونه ثقیل توهینی است آشکار به شعور مردم و سیستم های نظارتی حاکمیت! به راستی مدعی العموم چه زمانی قرار است به این وادی پر از نفرت، بی احترامی و دروغ و زیر پاگذاشتن امنیت و منافع ملی ورود کند؟ نکند باید در انتظار نشست تا افاضات دیگری در زمینه مشروعیت نظام هم از ایشان شنیده شود؟ نقش نظارتی مجلس بر رفتار نمایندگانش کجاست و تعریفش چیست؟ یعنی مفهوم مصونیت نمایندگان باید تولیدش این باشد؟ جدا چنین نماینده‌ای عصاره فضیلت مردم است؟! بدا به حال مردم ما که چنین عصاره‌هایی را تولید کرده و می کنند!
سؤال اساسی اینجاست که اگر نماینده‌ای دیگر و از نحله فکری خلاف پایدارچی ها چنین جمله سخیفانه ای را می‌گفت مدعی العموم ورود پیدا نمی‌کرد؟!
در شرایطی که کشور در لبه باریکی در حال حرکت است آن هم بدون چوب موازنه و در جنگی نابرابر و یکسویه اقتصادی ناخواسته قرار گرفته، آیا واگویه هایی چنین خطرناک همخوانی با هارمونی آن مردک زردموی آمریکایی نیست؟!
این که نمایندگان مجلس را متهم به براندازی کنیم و بعد خواسته باشیم با ماست مالی کردن چنین ادعای سنگینی دست به توجیه شویم دیگر نامش عقلانیت نیست، در چنین شرایط واقعاً خطرناکی، قدم گذاشتن در بزرگراه توهین، تهمت، دروغ و سیاه نمایی و خاک ریختن بر امید مردم خیانتی است نابخشودنی…! اگر نیمی از نمایندگان مجلس برانداز هستند خوشا به حال شورای نگهبان، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی که چنین افرادی را تأیید کردند، خوشا به حال مجلسی که اعتبار نامه‌های آنان را تأیید کردند و خوشا به حال مردمی که رأی دادند برای تعالی کشورشان تا نماینده‌اش بتواند کاری کند اما نه به این شکل و سبک و سیاق…
اگر قرار است ادای مرحوم مدرس را در بیاوریم لازم است شرایط زمان، مکان و شخصیت شناسی او را مطالعه کنیم و آنگاه ادعای یک نماینده شجاع و مردمی را داشته باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*