جشن روز دانشجوی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

کتاب جغرافیای کاربردی تالیف دکتر یوسفی روشن عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در جشن روز دانشجو رونمایی شد.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ طاهری نیا معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور در مراسم روز دانشجو که با حضور مسئولان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، با بیان اینکه دوران دانشجویی  بهترین فرصت برای رشد و فراگیری دانش است،  گفت : جوانان دانشجو باید خوب درس بخوانند ، خوب تهذیب کنند و خوب ورزش کنند تا برای جامعه مفید باشند.

وی افزود : دانشجو معلمان باید قدر خود را بدانند چراکه وظیفه تربیت نسل آینده کشور را دارند و باید به دانش آموزان روح و رسالت انقلاب ، استقلال کشور ، غیرت ملی و امیدواری را منتقل کنند.

طاهری نیا با بیان اینکه دانشجومعلمان امانت دارترین طبقه اجتماعی هستند ، بر تشکیل کرسی های آزاداندیشی برای تحقق روحیه عدالت خواهی ، آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویان تاکید کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور در خصوص جایگاه ایران در منططقه و دنیا گفت: جوانان کشور ما از گذشته تا کنون جهاد دفاعی و علمی را با موفقیت پشت سر گذاشته و  امروز اقتدار ایران را برای دنیا به اثبات رسانده اند.

وی بیان کرد: در جهاد منطقه ای که خروجی آن مدافعان حرم و رشادت های جوانانمان برای دفاع از حریم اهل بیت است نیز موفق بوده ایم و در نهایت باید در جهاد تربیتی که بر عهده ما معلمان است نیز تلاش کنیم.

مهدی زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان استان هم در این مراسم از دانشجویان به عنوان نیروهای جوان و تاثیرگذار جامعه یاد کرد و گفت : روحیه استکبار ستیزی ، مطالبه گری و امید در دانشجویان همواره بوده و شما جوانان باید این روحیه را در خود قوی و حفظ کنید.

در این مراسم  از کتاب جغرافیای کاربردی تالیف دکتر یوسفی روشن عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان رونمایی شد.

 

 

 

 

جشن روز دانشجوی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی
عکس از زهرا جزینی

۹۷۹-۱۰۸۹-۵ کد خبر

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*