رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد: بازاریابی محصولات تولیدی استان توسط بسیجیان

امروز خراسان جنوبی – حمیدی hamidi@birjandtoday.ir / همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج از ۱۲۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۹ پروژه با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان بهره برداری می‌شود. رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: بهره برداری از یک باب کتابخانه روستایی در شهرستان قاین، افتتاح دو باب مدرسه با همکاری بانک انصار و احیای چند رشته قنات از جمله این پروژه‌ها می‌باشد. مهدی هنری به افتتاح ۴۸۰کارگاه اقتصاد مقاومتی با پرداخت تسهیلات ۵میلیارد تومانی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۱۲۰ کارگاه در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد. وی از اجرای ۵۰ پروژه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی، ۳۵ پروژه از محل اعتبارات آستان قدس و ۸۰ پروژه از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی تا پایان سال جاری خبر داد.

برگزاری همایش جهادگران و طلایه داران
اقتصاد مقاومتی
وی هم چنین از برگزاری همایش جهادگران و طلایه داران اقتصاد مقاومتی با حضور ۴۰۰ بسیجی جهادگر و سخنرانی جانشین رئیس بسیج سازندگی کشور در روز شنبه جاری خبر داد و گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۲۵ گروه جهادی به مناطق جغرافیایی هدف به مدت ۲۰ روز اعزام می‌شوند. وی در ادامه از تدوین برنامه ۳ الی ۵ ساله برای گروه‌های جهادی در استان خبر داد و افزود: برای اثربخشی اردوهای جهادی در سطح روستاها و حاشیه شهرها، نیازمندی‌ها، مشکلات و وضعیت این مناطق بصورت میدانی برآورد شده تا راهبردهای لازم هم برای آنها تدوین شود. رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی به شروع طرح کرامت بسیج در حاشیه شهرها از یکسال پیش اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در برنامه قرارگاه جواد الائمه قرار دارد که علاوه بر کارهای فرهنگی کارهای عمرانی هم اجرایی می‌شود. هنری با بیان اینکه این گروه‌ها محله محور هم هستند، افزود: گروه خدمت رسان محله محور تمامی پایگاه‌های بسیج را هم در افق طرح دیده‌اند که حجم بالایی از خدمات را ارائه خواهند داد و پاکسازی و تمیز کاری ۲۰۰ مسجد از جمله این خدمات خواهد بود.
۲۲۷ گروه سطح بندی شده در بسیج سازندگی استان
وی از وجود ۲۲۷ گروه سطح بندی شده در بسیج سازندگی استان خبر داد و بیان کرد: هر کدام از این گروه‌ها در یک منطقه جغرافیایی فعالیت دارند.
وی به راه اندازی سامانه اطلس جهادی در سطح کشور در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اطلاعات این گروه‌های جهادی در این سامانه وارد و امکان دسترسی به آنها وجود خواهد داشت. هنری به فعالیت‌های بسیج برای حمایت از اشتغال با همکاری بنیاد تعاون بسیج اشاره کرد و افزود: با همکاری شرکت یاس نوین کار بازاریابی برای تولیدات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد که کارشناسان این شرکت از استان بازدید داشته‌ و اعلام کرده اند خوشبختانه برای فروش حوله هیچ مشکلی وجود ندارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*