اخبار

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی:
خبری از کناره‌گیری دو مدیر بازنشسته استان نیست
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق بررسی‌های اولیه ۹ مدیر استانی شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان شده‌اند، گفت: از این تعداد رفتن دو مدیر و استاندار حتمی شده که استاندار طی مراسمی خداحافظی کرد اما از رفتن این دو مدیر خبری نیست. به گزارش تسنیم، بعد از ابلاغ قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته حرف و حدیث از رفتن ۹ مدیر در خراسان جنوبی بود که به گفته مدیرکل دیوان محاسبات استان از این تعداد رفتن سه نفر قطعی شد و مابقی از تبصره ب و درصد جانبازی استفاده کردند. بعد از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، هشت مدیرکل و رئیس سازمان به علاوه استاندار خراسان جنوبی در فهرست مدیرانی قرار گرفتند که باید جای خود را به جوان تر ها می‌دادند.

معاون عمرانی وزیر کشور برای کمک به رفع مشکلات نهبندان و سربیشه اعلام آمادگی کرد
در دیدار نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس و تعدادی از مسئولان این شهرستان‌ها با معاون عمرانی وزیر کشور در راستای پیگیری و رفع مشکلات این دو شهرستان قول همکاری و مساعدت داده شد.
به گزارش تسنیم، نظر افضلی به همراه فرماندار نهبندان، رئیس شورای شهر و شهردار سربیشه و چند نفر از دیگر مسئولان این شهرستان‌ها با معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌های کشور و مدیران کل این سازمان دیدار کردند. نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به محرومیت‌های منطقه و شرایط خاص حاکم بر منطقه اظهار داشت: خشکسالی‌های ۱۹ ساله منجر به مهاجرت شدید مردم از منطقه و تخلیه روستاهای مرزی شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*