گردهمایی بزرگ ورزشکاران جانباز و معلول استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از برگزاری گردهمایی بزرگ ورزشکاران جانباز و معلول استان خبر داد و گفت: این همایش ۲۵ مهرماه ساعت ۱۸ در سالن عفاف شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ ورزشکاران جانباز و معلول استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

جواد رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با اشاره به برنامه‌های هفته ملی پارالمپیک اظهار داشت: این برنامه‌ها از ۲۴ مهرآغاز شده و تا ۳۰ مهر ادامه دارد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: نواختن زنگ پارالمپیک در یکی از مدارس استثنایی استان، برگزاری گردهمایی بزرگ ورزشکاران جانباز و معلول با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از این عزیزان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده مجلس، دیدار با خانواده ورزشکاران معلول، حضور ورزشکاران برتر جانباز و معلول در برنامه تلویزیونی شبکه استانی، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه، حضور ورزشکاران از مراکز نگهداری معلولان تحت نظارت بهزیستی استان از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.

وی از حضور ورزشکاران جانباز و معلول در نماز جمعه ۲۷ مهر خبر داد و افزود: شنبه هفته آینده حضور مسئولان و ورزشکاران در مراکز بهزیستی، تقدیر از خبرنگاران فعال در عرصه ورزش جانبازان و معلولان و برگزاری مسابقات والیبال نشسته استانی و برنامه ورزش باستانی را داریم.

رجبی یادآور شد: اداره کل بهزیستی به عنوان رئیس ستاد برنامه هفته ملی پاراالمپیک و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان دبیر این هفته تعیین شده و دستگاه‌های آموزش و پرورش استثنایی و ورزش و جوانان نیز در اجرای برنامه‌های هفته مذکور همکاری دارند و برنامه‌های فوق همزمان در ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*