دو خبر از منطقه درح

کمک ۷میلیون ریالی دانش آموزان دبستان غزالی درح به جشن عاطفه ها
زنگ عاطفه ها روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در دبستان ابتدایی غزالی شهر درح نواخته شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی ره درح در این مراسم گفت :مراسم جشن عاطفه ها امسال با شعار لبخند مهر بسته به مهر شما با حضور امام جمعه ، شهردار و شورای شهر وسایر مسول ین شهر درح برگزار که از سوی دانش اموزان سخاوتمند این آموزشگاه بالغ بر۷۰۰ هزار تومان کمک جمع اوری گردید که این مبلغ به نسبت مدت مشابه سال گذشته حدودا ۳۰درصدافزایش داشته است. اطلسی مقدم در ادامه افزود: براساس تفاهم به عمل امده با سازمان اموزش و پرورش کل اعانات جمع اوری شده هر اموزشگاه برای نیازمندان همان مدرسه هزینه میگردد. وی همچنین گفت: برای تعداد۴۱۰ دانش اموز تحت حمایت درح در مقاطع تحصیلی مختلف بسته لوازم التحریر به ارزش تقریبی ۱۰۰ هزار تومان تهیه که قبل از بازگشایی مدارس توزیع ودر اختیار دانش اموزان بی بضاعت قرار گرفته است. اطلسی ارزش تقریبی این بسته های تحصیلی را ۴۲ میلیون تومان دانست و اظهار داشت اعتبار این بسته های تحصیلی از محل اعتبارات کمیته امداد، کمکهای استان قدسو خیرین تامین گردیده است

 

 

 

برگزاری کارگاه سلامت ویژه سالمندان روستای علی هدیه
به مناسبت هفته سالمند از سوی کمیته امدادامام خمینی ره و با همکاری مرکز سلامت وبهداشت شهر درح کارگاه اموزشی بهداشتی ویژه سالمندان در روستای علی هدیه بالا برگزار شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) درح در این خصوص گفت: در راستای تکریم و افزایش روحیه امید به زندگی در بین سالمندان تعداد۶۰ نفر از این افراد با شرکت در این کلاس اموزشی در زمینه مباحث بهداشتی آموزشهای لازم را کسب نمودند.
اطلسی مقدم با اشاره اینکه تعداد۴۲۳ خانوار بالای ۶۰ سال تحت پوشش این نهاد می باشد خاطرنشان ساخت : با هدف ارتقا خدمات حمایتی به سالمندان زمین گیر و صعب العلاج ماهیانه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان علاوه برمستمری به حساب خانوادها واریز می گردد.وی احترام به افراد مسندو ریش سفیدان جامعه را مورد تاکید ایات و روایات و زمینه افزایش رحمت و لطف پروردگار دانست و گفت: خدمات ویژه ای از جمله خرید ویلچر، واکر، تخت مواج،کپسول اکسیژن و همچنین پرداخت هزینه درمان خانواده های سالمند در دستور کار این نهاد بوده و هر ساله جمع کثیری از این خانواده ها مشمول این خدمات می گردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*