واکنش به پیشنهاد ترامپ به تهران؛ وندی شرمن: شاید ایران برای مذاکره با آمریکا پیش‌شرط داشته باشد

وندی شرمن: شاید ایران برای مذاکره با آمریکا پیش‌شرط داشته باشد

معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت رئیس جمهوری پیشین این کشور در واکنش به پیشنهاد مذاکره ترامپ به تهران گفت: شاید ایران برای مذاکره با آمریکا پیش‌شرط داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین این کشور امروز سه شنبه در پیامی توئیتری به اظهارات اخیر ترامپ درباره مذاکره با ایران واکنش نشان داد.

«وندی شرمن» معاون «جان کری» وزیر خارجه پیشین آمریکا در این خصوص تأکید کرد: آقای رئیس‌ جمهوری، شاید ایران یک پیش‌ شرط داشته باشد.

وی در ادامه بدون توجه به ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای تهران مدعی شد: بازگشت (آمریکا) به جامعه بین‌ المللی در حمایت از برجام که بر اساس آن می‌ توان اطمینان حاصل کرد که ایران با آن هرگز به سلاح اتمی دست نمی‌ یابد!

معاون «جان کری» وزیر خارجه پیشین آمریکا سپس کنایه آمیز در اشاره به دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی نوشت: شاید (ترامپ) خواهان گرفتن یک عکس یادگاری با ارائه جزئیات کم درباره آن، این بار در تهران باشد؟ واقعا اینطور است؟

این در حالیست که ترامپ شب گذشته بی آنکه به تهدیدات خود علیه تهران اشاره ای داشته باشد، مدعی شده بود که حاضر است با مقامات ایرانی بدون هرگونه پیش شرطی به گفتگو بپردازد!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*