اخبار کوتاه ورزشی استان/معرفی برترین های فوتبال روی میز خبرنگاران در بیرجند

معرفی برترین های فوتبال روی میز خبرنگاران در بیرجند
برترین های مسابقات قهرمانی فوتبال روی میز در بیرجند معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و هفته ازدواج یک دوره مسابقات فوتبال روی میز ویژه خبرنگاران با حضور ۴۰ نفر در بخش بانوان و آقایان در روستای گردشگری اسفهرود برگزار شد. در پایان این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان صادق حاجی پور مقام اول، هادی لطفی مقام دوم و حسین اکبری مقام سوم و در بخش انفرادی رده سنی جوانان محمد صادق جعفری مقام اول، حسین هوشیار مقام دوم و پارسا علی آبادی مقام سوم و در بخش بانوان فرخنده زنگویی مقام اول، سارا سنایی فر مقام دوم و نازنین زارعی مقام سوم این رقابت ها را کسب کردند.
رقابت بانوان جودوکار استان از فردا در مسابقات قهرمانی کشور
تیم جوانان و نوجوانان استان در بخش بانوان مسابقات جودوی قهرمانی کشور با حریفان خود از فردا به رقابت می پردازد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، بانوان جودوکار استان در مسابقات قهرمانی کشور از فردا به مدت ۲ روز در سنندج به مصاف رقبای خود می روند. اعظم سامعی نیا، محدثه علیپور، سپیده طاهری، مائده صدیق پور، فاطمه کوچی، فرخنده عباسی، مائده محمدی، فائزه عزیزی و مرضیه سبزکار به مربیگری شهناز ملولی و سرپرستی طیبه نظری، تیم اعزامی خراسان جنوبی در این رقابت ها هستند که با حریفان خود به رقابت می پردازند.
معرفی برترین های دارت اصحاب رسانه
برترین های دارت اصحاب رسانه معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار مسابقه دارت ویژه اصحاب رسانه با حضور ۳۰ شرکت کننده در بخش آقایان و ۲۶ نفر در بخش بانوان در اسفهرود بیرجند برگزار شد. در پایان این رقابت ها حسین هوشیار،امیر کیانی و مهدی رحیمی در بخش آقایان نفرات برتر شدند و در بخش بانوان نیز طیبه اکبری، اعظم جمالی و فاطمه محمدزاده مقام های برتر را کسب کردند. این مسابقات باهمکاری خانه مطبوعات خراسان جنوبی و هیات دارت استان برگزار شد. در پایان از نفرات برتر این رقابت ها تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*