۱۰فروردین ماه پرحادثه ترین روز نوروز

هر دو روز یک کشته در جاده های خراسان جنوبی
️از ابتدای طرح ترافیکی نوروزی پلیس راه در تصادفات جاده ای خراسان جنوبی هفت نفر از هموطنانمان جان باختند.
جانشین پلیس راه استان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته و با آغاز این طرح در مدت ۱۴ روز ۱۱۱فقره تصادف در جاده های خراسان جنوبی رخ داده است .
️سرهنگ نیکمرد با اشاره به اینکه آمار تلفات جاده ای استان نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش داشته است گفت: در این مدت در ۷ تصادف، ۷ نفر کشته و ۱۷۴ نفر در ۸۳ تصادف مجروح شده اند و ۲۱ تصادف نیز تنها خسارت مالی در برداشته است.
️وی با اشاره به وقوع تصادفات منجر به فوت در حوزه شهرستان های نهبندان، بیرجند و قاین گفت: مهمترین عامل تصادفات استان، عدم توجه به جلو با ۴۴ درصد، تخطی از سرعت مطمئنه با ۳۲ درصد و انحراف به چپ با ۱۳ درصد بوده است.
جانشین پلیس راه استان با اشاره به اینکه بیشترین بازه های زمانی وقوع تصادفات ساعت ۱۲_۱۶ بوده است از رانندگان خواست با برنامه ریزی سفر کنند و با استراحت کافی قبل از سفر، از عجله و شتابزدگی پرهیز کنند.
️سرهنگ نیکمرد افزود: رانندگان با رعایت نکات ایمنی، ساعات پایانی شب را برای سفر انتخاب نکنند.

فوت راکب موتورسیکلت
در محور حاجی آباد
جانشین پلیس راه استان گفت: یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری در محور حاجی آباد به آبیز شهرستان زیرکوه برخورد کرد که در این حادثه راکب موتورسیکلت در دم جان داد.
سرهنگ حسین نیکمرد افزود: سه سرنشین خودروی سواری نیز مصدوم و به بیمارستان شهدای قاین اعزام شدند. ️علت حادثه در دست بررسی است.

۱۰فروردین ماه پرحادثه ترین
روز نوروز
روز جمعه ۱۰فروردین ماه پرحادثه ترین روز نوروز ۹۷ با ۱۲فقره تصادف و فوت سه نفر در جاده های خراسان جنوبی بود.فرمانده پلیس راه استان گفت: در روز جمعه با وقوع ۱۲ فقره تصادف در جاده های استان سه نفر جان خود را از دست دادند و ۲۵ نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند .️سرهنگ حسین رضایی افزود: صد در صد تصادفات فوتی در راه های روستایی بوده است.
️علت اصلی تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو اعلام شده است. ️رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*