رضایتمندی ۹۵ درصد میمهانان از خدمات اسکان فرهنگیان در خراسان جنوبی

بازدید گردشگران از شهرستان طبس
از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
شهردار طبس گفت: ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۶۲۵ نفر بازدید از اماکن سیاحتی، زیارتی و صنایع دستی شهرستان طبس انجام شده است.به گزارش تسنیم، مجید بهارستانی یزدی در بازدید از اماکن تفریحی شهرستان طبس اظهار داشت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۹۷ میزبان اسکان ۷۸۴ هزار و ۶۳۰ نفر مسافر بوده ایم. وی افزود: در همین ایام ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۶۲۵ نفر بازدید از اماکن سیاحتی، زیارتی و صنایع دستی شهرستان طبس انجام شده است.

سوگواری زائران امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی در روز وفات حضرت زینب(س)
مراسم سوگواری حضرت زینب (س) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و آحاد مردم در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی برگزاری شد. بهره‌گیری از سخنرانان مطرح کشوری و استانی، بیان فضائل و مناقب حضرت زینب (س)، مداحی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی و اطعام عزاداران از مهمترین ویژه برنامه‌های مراسم سوگواری حضرت زینب(س) در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان بود.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: همان با سالروز وفات بزرگ بانوی اسلام، اسوه صبر و استقامت امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی میزبان سوگواری حضرت زینب(س) بود. حجت الاسلام اسماعیل مختاری در مراسم وفات حضرت زینب(س) در امامزادگان باقریه بیرجند، با بیان اینکه حضرت زینب(س) در خانه‌ای تربیت و رشد یافت که عالی‌ترین نمونه زندگی خانوادگی است، اظهار داشت: زندگی حضرت زینب ‌(س) برگرفته از آیات نورانی قرآن کریم بود.

رضایتمندی ۹۵ درصد میمهانان از خدمات اسکان فرهنگیان در خراسان جنوبی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از ۹۵ درصد از میهمانان نوروزی پایگاه های اسکان آموزش و پرورش از عملکرد و وضعیت خدمات ارائه شده ابراز رضایت کردند. لامعی، در بازدید از پایگاه های اسکان نوروزی آموزش و پرورش در شهرستان طبس، گفت: ۱۴ پایگاه اسکان در شهرستان  های استان فعال و آماده پذیرش از مهمانان بودند.
محیط زیست خراسان جنوبی آماده دریافت ماهی های قرمز
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: آماده دریافت ماهی قرمز از مردم هستیم. آرامنش افزود: ماهی های قرمز به علت اینکه خود را با شرایط محیطی وفق می دهند و سریع تکثیر می شوند و احتمال بیماری آنها نیز وجود دارد، برای سایر آبزیان بومی استان خطرآفرین هستند و رهاسازی ماهیان در رودخانه کار اشتباهی است.
راه اندازی دو فرستنده دیجیتال در خراسان جنوبی
سی و نه و چهلمین فرستنده دیجیتال خراسان جنوبی در روستای ملوند و ازمیغان شهرستان طبس راه‌اندازی شد.
آینه دار مدیرکل صدا وسیمای استان گفت: با راه اندازی این فرستنده پوشش شبکه های دیجیتال در طبس به ۹۴ درصد رسید که تلاش می کنیم جشن پوشش دیجیتال در این شهرستان به طور کامل گرفته شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*