تاکید معاون استاندار: اولویت با پیمانکار بومی

تاکید معاون استاندار: اولویت با پیمانکار بومی
انتخاب پیمانکار بومی باعث سرعت در اجرای پروژه ها می شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی درخصوص انتخاب پیمانکاران بومی گفت: زمانی که پیمانکار، بومی منطقه باشد طرح‌ها سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.
علوی مقدم در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های خود از صنایع دستی و تولیدات بومی استان استفاده کنند به علاوه در اعطای سوغات و همچنین تامین مایحتاج خود از محصولات و توانمندی‌های استان بهره ببرند تا ظرفیت‌های خراسان‌جنوبی بیشتر معرفی و اقتصاد مردم پویا شود.
معاون استانداری خراسان‌جنوبی بر هزینه‌کرد درست و به‌موقع اعتبارات تأکید کرد.

 

۱۷۰ نفر برای «دختر نمونه فاطمی» شدن نام نوشتند

۱۷۰ نفر از خراسان‌جنوبی در جشنواره دختر نمونه فاطمی ثبت‌نام کرده‌اند. مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: آزمون جشنواره دختر نمونه فاطمی دیروز در خراسان‌جنوبی برگزار شد. حجت‌الاسلام احمد رضایی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف تعمیق و ترویج باورهای دینی در بین دختران به ویژه در زمینه عفاف و حجاب برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در بین دختران شمال و شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان‌شمالی، جنوبی و رضوی برگزار می‌شود. معیارهای ارزیابی برای انتخاب دختر نمونه فاطمی هم ملاک‌های خود ارزیابی و هم آزمون جشنواره است.داشتن حجاب برتر، شرکت در نماز جماعت، تسلط بر مفاهیم قرآن و حضور فعال در مراکز فرهنگی چون بسیج از جمله ملاک‌های خود ارزیابی جشنواره است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*