اخبار کوتاه استان/فروش فوق العاده واحدهای صنفی در فردوس آغاز شد

ذخیره سازی ۴۵۰ تن سیب و پرتقال ارزان
۲۰۰ تن سیب و ۲۵۰ تن پرتقال برای نوروز امسال ارزان تر از سال قبل در اختیار مردم قرار می گیرد. مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: مردم نگران تهیه اقلام اساسی در نوروز نباشند.حسین موهبتی با بیان اینکه به حد کافی اقلام اساسی در استان ذخیره است، گفت: مردم دنبال ذخیره سازی نباشند چون هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک شویم، توزیع این اقلام افزایش هم می یابد.وی به مردم اطمینان خاطر داد که در ایام نوروز اقلام اساسی به میزان لازم در استان موجود خواهد بود. موهبتی گفت: میوه های تنظیم بازار امسال کیفیت بالایی دارند و علاوه بر پرتقال والنسیا، پرتقال تامسون هم توزیع خواهد شد.وی گفت: شکر، برنج، تخم مرغ، گوشت مرغ و میوه کالاهای تنظیم بازار هستند که در همه شهرستان ها در فروشگاه هایی که مشخص شده اند توزیع می شوند.

فروش فوق العاده واحدهای صنفی در فردوس آغاز شد
رئیس اتاق اصناف فردوس از آغاز طرح فروش فوق العاده ویژه ایام عید نوروز ۹۷ در واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد. غلامحسین رجب زاده افزود: با توجه به برگزارنشدن نمایشگاه بهاره،‌ طرح فروش فوق العاده از ١۵ اسفند ماه جاری در واحدهای صنفی این شهرستان ‌با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار به اجرا درآمده است. به گزارش ایرنا، وی یادآور شد: ‌واحدهای صنفی مشمول این طرح با نصب بنر مشخص باید کالا و اجناس خود را با تخفیف ١٠ تا ١۵ درصدی به مشتریان عرضه کنند.

ارائه توانمندی‌های روستائیان و عشایر استان در تهران
توانمندی‌های روستائیان و عشایر خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته شد.

آغاز کاشت ۴۲۰ هزار اصله درخت
کاشت ۴۲۰ هزار اصله درخت همزمان با اولین روز از هفته درختکاری با حضور استاندارخراسان جنوبی در روستای حاجی آباد بیرجند آغاز شد. نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این مراسم تعهد استان برای کاشت نهال در سال جاری را یک میلیون اصله درخت اعلام کرد و گفت: این اقدام با هدف توسعه فضای سبز و بیابان زدایی در عرصه های بیابانی استان در حال اجرا است.

۱۲۲۷ پایگاه جشن نیکوکاری برپا می شود
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: هزار و ۲۲۷ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان‌جنوبی برپا می شود. احمد رفیعی افزود: در ۱۱ ماهه امسال ۴ میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان کمک خیرین را در صدقات و ۹ میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام داشته‌ایم.

صرفه جویی با احیای گلخانه در نهبندان
شهرداری نهبندان با احیای گلخانه و تولید گل و گیاه باعث صرفه جویی ۷۶ درصدی در هزینه های فضای سبز شد.بخشی شهردار نهبندان گفت: امسال بیش از ۴۰ هزار گل ، گیاه و نهال در بلوارها، پارک ها و میادین سطح شهر کاشته و تنها ۵ هزار گل ، گیاه و نهال خریداری شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*