لغو پروازهای بیرجند-تهران

سامانه سیبری استان را سفیدپوش کرد
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از کاهش محسوس دمای هوا، تشکیل مه و وقوع یخبندان شدید در استان خبرداد.زارعی گفت: اسدیه با حداقل دمای ۱۱ درجه زیر صفر سردترین شهر استان بوده است. وی گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی یکشنبه شب مربوط به ایستگاه های درمیان با ارتفاع برف ۱۰ سانتی متر بوده است.زارعی افزود: در این مدت از زیرکوه، درمیان و حاجی آباد ۳ میلیمتر ، بیرجند ۲ و ۶ دهم، قاین ۲و نیم و سربیشه کمتر از یک دهم میلیمتر باران گزارش شد.وی گفت: با خروج سامانه بارشی از عصر دیروز و اوایل دیشب، بر شدت سرما و یخبندان در خراسان جنوبی افزوده شده و دمای هوا ۵ تا ۸ درجه کاهش می یابد. زارعی گفت: مقدار بارش برف در قاین ۲ سانتی متر، درمیان ۳٫۵، زهان ۱۰، گزیک ۳، خلف ۸، کلاته گاویج ۲٫۵، کفاز ۲، چنگان ۲، اسفزار ۵ و افین هم ۵سانتی متر بود. به گفته او مقدار آب حاصل از برف و باران دیروز در بیرجند هم ۳٫۳ میلی متر گزارش شد.
انتصاب معاون سیاسی، امنیتی استاندارخراسان جنوبی
علی اسماعیلی با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد. به پیشنهاد مروج الشریعه، استاندار خراسان جنوبی و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی اسماعیلی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.
لغو پروازهای بیرجند-تهران
پروازهای مسیر بیرجند-تهران به علت شرایط نامساعد حاکم بر فرودگاه مهرآباد لغو شد.سلامی مدیر کل فرودگاه های خراسان جنوبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره پرواز ۲۱۶ و ۲۱۷ دیروز کنسل شد.
اخبار کوتاه
*معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی ۲۴ ساعت ۹۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روب در محورهای مواصلاتی این استان مستقر و ۱۹۳۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و اصلی استان برف‌روبی شده است.
*رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه ایام نوروز ۹۷ از هفتم بهمن ماه جاری آغاز شد و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
*مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مشترکان گاز طبیعی خواست با توجه به فعالیت سامانه بارشی و سرمای هوا در استان، مدیریت مصرف و صرفه جویی را در راستای تامین گاز پایدار در دستور کار قرار دهند.
*۱۹ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۹۹۵ سهم در ماه گذشته در تالار بورس خراسان جنوبی معامله شده است. مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ۲۰۰ تن سیب درختی رقم سمیرم شامل ۵۰ درصد زرد و ۵۰ درصد قرمز و ۲۰۰ تن پرتقال تامسون شمال خریداری و در سردخانه های مرکز استان ذخیره سازی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*