بودجه مرکزتوانمندسازی «فاوا» ۲ برابر می شود

مصوب شد اعتبارات مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپای (فاوا) در خراسان جنوبی نسبت به سال قبل ۲ برابر شود. این مرکز در مدت یک سال گذشته راه اندازی شده است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران این خبر را اعلام کرد و گفت: کار کردن در عرصه توسعه ارتباطات در استان و توسعه توانمندسازی کسب و کارهای نوپا با ایجاد پارک های تخصصی علم و فناوری مورد درخواست است که برای این موضوع برنامه ریزی خواهیم کرد.
«محمدجواد آذری جهرمی» در گفتگو با خبرنگاران استان با تأکید بر اینکه دولت مسئولیتی برای توسعه پیام رسان ندارد، گفت: بخش خصوصی باید در این حوزه کار کند. او ادامه داد: وزارت ارتباطات از پنج ماه پیش تکلیف خود درباره شبکه های اجتماعی را آغاز کرده و فضا و پهنای باند اختصاص یافته است. برای دریافت وام برای توسعه پیام رسان ها هم متقاضیان به بانک ها معرفی شده ند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ۳۰۰ پروژه ارتباطات و فناوری در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید، گفت: راه اندازی نسل سوم و چهارم اینترنت همراه در تمامی شهرهای استان، برقراری ارتباط ایرانسل در ۳۱۰ روستا و شبکه اینترنت همراه اول در ۱۸۲ روستا از جمله این پروژه ها می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*