اخبار کوتاه استان/جمع آوری ۳۰ پایه تابلو از معابر بیرجند

کمک ۵ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای آبرسانی
بنیاد برکت برای آبرسانی به ۱۲ روستای خراسان جنوبی ۵ میلیارد تومان اختصاص داد .این مبلغ با انعقاد تفاهمنامه بین بنیاد برکت و شرکت آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی به مناطق محروم استان اختصاص یافته است. با عملیاتی شدن این طرح ۷۱۹ خانوار روستاهای علی آباد خوسف، میراب و اسفاد زیرکوه، کرچ و گورآب قاین، حنبل آباد، بواج و عنید بیرجند، جلاران درمیان، صولابست سربیشه، سیاه خونیک و ساگرد نهبندان از آب لوله کشی بهداشتی بهره مند می شوند.
مشعل گاز دو شهر درمیان روشن شد
مشعل گاز در شهرهای گزیک و طبس مسینای شهرستان درمیان دیروز با حضور استاندار روشن شد.مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: برای اجرای این طرح ها ۸ میلیارد تومان هزینه شد.در طرح گازرسانی به شهر گزیک ۴۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، یک ایستگاه تقلیل فشار و در شهر طبس مسینا ۴۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، دو ایستگاه تقلیل فشار و یک ایستگاه حفاظت کاتدیک اجرا شد.
جمع آوری ۳۰ پایه تابلو از معابر بیرجند
۳۰ پایه تابلوی تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی از سطح معابر شهر بیرجند جمع آوری شد. ربیعی شهردار منطقه دو بیرجند گفت: پایه تابلوهایی که بدون مجوز و هماهنگی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری داخل معابر نصب شده بود جمع آوری شد.
پایگاه سیار صدور کارت هوشمند در ارسک
پایگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در شهرداری ارسک مستقر شد. مرتضوی بخشدار ارسک گفت: شهروندان به مدت ۴ روز برای ثبت نام کارت ملی هوشمند به شهرداری ارسک مراجعه کنند.
تولید ۱۵هزار تن فرآورده دامی در استان
عشایر خراسان جنوبی از آغاز امسال ۱۵ هزار و ۴۵۰ تن انواع فرآورده های دامی تولید کردند. غلامرضا قوسی مدیرکل امور عشایر استان گفت: با تولید فرآورده های دامی ۲۲۷ میلیارد تومان درآمد نصیب عشایر شد.
۲ کانون فرهنگی هنری قاین افتتاح شد
همزمان با دهه مبارک فجر ۲ کانون فرهنگی هنری با حضور مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در شهرستان قاینات افتتاح شد.
پاسخ گویی شهردار بیرجند در« سامد»
شهردار بیرجند در یک نشست دو ساعته با پاسخگویی به سامانه تلفنی ۱۱۱ به مشکلات شهروندان پاسخ داد. مهندس محمد علی جاوید گفت: مرکز سامد بستر گسترده ای برای دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است. وی اضافه کرد: مطرح شدن شکایات و انتقادات از سوی شهروندان، فرصتی برای دستگاه و مدیران مجموعه است تا با شناسایی مشکلات از طریق مردم برای رفع آن برنامه ریزی کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*