اخبار کوتاه استان/بهره برداری از مرکز ساختار قامتی دانش آموزان

بهره برداری از مرکز ساختار قامتی دانش آموزان
مرکز ساختار قامتی با رویکرد حفظ سلامت دانش آموزان با بیش از ۱۰ میلیون تومان هزینه در سربیشه به بهره برداری رسید. با بهره برداری از این مرکز در نخستین روز دهه فجر بیش از ۳ هزار دانش آموز سربیشه ای از مزایای آن بهره مند شدند.همچنین عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی فوتبال در یکی از مدارس شهر سربیشه با اعتبار ۱۸۰میلیون تومان آغاز شد.این زمین چمن مصنوعی در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.
اخبار کوتاه
*فرماندار خوسف گفت:۸۵ پروژه در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال در خوسف به بهره برداری می رسد.
*نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز دنیا در مقابل انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تواضع می‌کند، گفت: نباید سعادت خود را با حزب، دروغ و تهمت گره بزنیم و خود را به جریانات بفروشیم.
*پایگاه مقاومت بسیج شهدا و امام سجاد(ع) قاین با همکاری پزشکان و پرستاران بسیجی و انقلابی این شهرستان بیش از ۱۲۰ نفر از اقشار کم درآمد یکی از محلات پایین شهر قاین را به صورت رایگان ویزیت کردند.
*نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت دهه مبارک فجر در خضری دشت بیاض شهرستان قاین گشایش یافت. این نمایشگاه صنایع دستی در رشته های لحاف دوزی، عروسک بافی، حوله بافی،آشپزی، شیرینی پزی، ابریشم بافی، سوزن دوزی، زیورآلات، چرم دوزی ،ترشیجات و تابلو فرش در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهر آغاز به کار کرد.
*رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاین گفت: ۷۵۷ نفر از شهرستان قاینات در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کردند.
*رییس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس گفت: تعهد حوزه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در سال جاری ایجاد ۱۷۳ فرصت شغلی بوده که با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده تاکنون ۱۸۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
*مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی فردوس از تخصیص ۱۳میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و داخلی به زنجیره‌های حمایتی در ارتباط با تامین نهاده ها و خرید محصولات بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*