اخبار ورزشی استان/پیگیری رقابت های لیگ فوتسال نهبندان با عبور ۲۴ گل از خط دروازه ها

پیگیری رقابت های لیگ فوتسال نهبندان
با عبور ۲۴ گل از خط دروازه ها

رقابت های هفته ششم لیگ فوتسال نونهالان و نوجوانان شهید حججی شهرستان نهبندان با انجام ۵ دیدار و عبور ۲۴ گل از خط دروازه ها پیگیری شد. در این رقابت ها تیم شهید اردونی ۴ برصفر از سد تیم تزئینات ساختمانی آریا گذشت و تیم شهید روشندل ۱ بر ۳ مغلوب تیم شهید هاشم پورشد. همچنین تیم شهید رستمی ۲ بر ۱ تیم شهید قاسمی را شکست داد و بازی تیم تیم مسکن مهر با تیم شهید مطهری با نتیجه تساوی ۳بر۳ پایان یافت و تیم شهید آهنی ۷برصفر از سد تیم شهید مالدار گذشت.
برگزاری کلاس مربیگری
درجه ۳ بدمینتون بانوان در قاین
کلاس مربیگری درجه ۳بدمیتون ویژه بانوان در شهرستان قاین برگزار شد. این دوره با حضور ۲۰ نفر از علاقه مندان از استان های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی و با مدرسی آذر کنعانی مدرس رسمی فدراسیون بدمینتون کشور در سالن عفاف شهرستان قاین برگزار شد. در پایان این دوره پس از آزمون عملی و کتبی گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اهدا می شود.
معرفی برترین های شطرنج بلیتس ریتد بیرجند
رقابت های شطرنج بلیتس ریتد بیرجند جام فجر با معرفی برترین ها پایان یافت. در این رقابت ها که با حضور ۱۵ بازیکن و به روش سوئیسی برگزار شد سید مهدی اسلامی نیا، سید ابوالفضل حسینی واحمد نیک سیما به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین امیر مهدی خزاعی در جایگاه بالاترین نوجوان و مهرنوش آرمند نیز عنوان بانوی برتر را در این رقابت ها به خود اختصاص داد.
برگزاری رقابت های والیبال بانوان در آیسک
مسابقات والیبال بانوان جام فجر یادواره شهدای سانحه سانچی در شهر آیسک برگزار شد. در این رقابت ها ۴ تیم به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم های والیبال زیبایی لیدی ،تیم های آزاد بانوان و فجر مقام های اول تا سوم را کسب کردند. کاپ اخلاق این رقابت ها به تیم الزهرا(س) تعلق گرفت.
آغاز رقابت های فوتسال
جام فجر آقایان در سرایان
رقابت های فوتسال جام فجر آقایان شهرستان سرایان آغاز شد. این رقابت ها با حضور ۱۰ تیم در بخش آزاد و ۱۰ تیم در بخش ادارات شهرستان سرایان در گروه الف و ب از روز گذشته با انجام ۴ دیدار آغاز شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*