سرمقاله/حاشیه های بی متن…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com
برخی چهره های نامقبول و به شدت عصبانی که کفگیر منطق شان مدت هاست به ته دیگ رسیده، این روزها چون همیشه دست به حاشیه سازی زده و جامعه را با اهدافی خاص به سوی التهاب و ناامیدی سوق می دهند، یعنی مردم ما دائم باید در جامعه ای ملتهب و پراز فشار زندگی کنند!!
مگر نقد کردن اغیار و نورچشمی ها و دانه درشت ها حرام شرعی و غیرقانونی و برخلاف عرف است؟ مگر گفتن این که مردم بسیار بیشتر از ما می فهمند و منتظر نصایح آمرانه نمی نشینند حرف بی ربطی است؟ مگر بودجه نویسی که مردم را درجریان میزان برداشت از بیت المال و از جیب مردم و به قیمت کوچک شدن سفره ارتزاقشان توسط نهادهای رنگارنگی که حتی اسم شان به گوش مردم نخورده گناه کبیره است؟
چرا ما از روشن شدن واقعیات این قدر هراس داریم و با ایجاد جوی ناآرام و فتنه انگیز سعی در فرار رو به جلو داریم و تلاش می کنیم با هر ابزار و سخنی با خاک روی آنها را بپوشانیم؟ مگر قرار است عمر نوح کنیم و تا ابد بر کرسی ریاست و کیاست تکیه زنیم؟!!
در تمام دنیا رسم است که پس از انتخابات تمامی گروه ها و حتی شکست خوردگان در ماراتن انتخابات در رفتاری منطقی و برمبنای منافع ملی با هم همدلی و هم افزایی می کنند، درست برعکس کشور ما که همگرایی تبدیل به واگرایی و هم افزایی به برخورد از نوع سوم می شود و تمام تلاش بر نشان دادن ناکارآمدی دولت و یا به زمین کوبیدن آن می شود، شمشیرهای دروغ و تهمت و شایعه از رو بسته می شود و بذر ناامیدی با شدت و با هر ترفندی در سطح جامعه کاشته می شود.
این روزها حال کشورمان خوش نیست، او را بیشتر بیمار و نزار نکنیم این بیماری ریشه در سال های سالی دارد که به او نپرداختیم و بر دردش سرپوش گذاشتیم و به روی خودمان نیاوردیم تا به روزی رسیدیم که از درد فریاد برآورد اما باز برخی بنا بر این شنیدن درد ندارند و محل زخم را با بی فکری و با عناد می فشارند و از فریاد برآمده لذت می برند، برخی دچار سادیسم سیاسی اند و دست از سر مردم بر نمی دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*