رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: نانوایی ها خواستار افزایش قیمت نان

نانوایی های استان با توجه به ثابت بودن قیمت نان در این سال ها خواستار افزایش قیمت هستند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نانوایی داران درخواست دارند با توجه به اینکه قیمت نان در چند سال گذشته ثابت مانده اما هزینه های آنها افزایش یافته، قیمت نان نیز افزایش یابد که این موضوع در سطح کشور مطرح شد.
البته این مهم باید به صورت کارشناسی انجام شود چرا که شاید با تغییر قیمت برای مردمی که قوت غالب آنها در برخی مناطق استان به ویژه روستاها نان است، فشار مضاعفی ایجاد کند هرچند تشخیص ما بر این است تا با حداقل سهمیه آرد آزاد پز مسیر را ادامه دهیم. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: نمی توان گفت با افزایش قیمت نان مشکل نانوایی داران حل و فصل می شود بلکه باید به شیوه های مختلف این قشر را مورد حمایت قرار دهیم.
او افزود: لازم است امکان عرضه نان مازاد نانوایی ها در سوپرمارکت ها و مغازه های سطح شهر به منظور حمایت از نانوایی داران فراهم شود.
وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان غذا و دارو این مهم باید انجام شود تا نانوایی داران بخشی از نان مازاد خود را بدون عرضه و به صورت سوپرمارکتی به فروش رسانده و کمبود فروش در نانوایی جبران شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*