در همایش عمومی رؤسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های انتظامی استان مطرح شد: افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر

میزان کشفیات مواد مخدر در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت. فرمانده انتظامی استان که روز گذشته در همایش عمومی رؤسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان سخن می گفت، با تبریک ایام ربیع الاول و حذف و نابودی داعش و گرامیداشت هفته بسیج، گفت: افتخار می کنیم که همه بسیجی هستیم و بسیج را به عنوان یک فرهنگ متعالی که برگرفته از تفکرات و منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، می شناسیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۰ شهید نیروی انتظامی در استان و سایر شهدای گرانقدر، گفت: نیروی انتظامی برای ارتقای سطح آگاهی و دانش همکاران و ابلاغ دستور العمل ها و اقدامات امنیتی و عملیاتی در طول سال و بررسی عملکرد کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی سطح استان هر ساله همایش عمومی یکروزه رؤسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه ها را برگزار می نماید که امیدواریم در راستای رسیدن به اهداف مد نظر و فراهم نمودن زمینه رضایتمندی مردم، موثر واقع شود.
سردار مجید شجاع از کشف ۳۰ تن مواد مخدر طی ۸ ماهه امسال توسط نیروهای انتظامی در استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶۰ درصد افزایش دارد.
کم کاری مقام اجرایی به نظام جمهوری اسلامی ربطی ندارد
نماینده ولی فقیه هم در ابتدای جلسه در خراسان جنوبی و امام جمعه مرکز استان گفت: نظام جمهوری اسلامی یک بحث است و مقام اجرایی یک بحث دیگر و کم کاری ها یا نقص کار مقام اجرایی به نظام جمهوری اسلامی ربطی ندارد.
آیت ا… سید علیرضا عبادی با بیان اینکه مسئولیت ها، میدان آزمایش مردان است، افزود: سطح کارهایی که برای رضای خدا انجام می شود، بالاتر از سایر اعمال است زیرا توسط انسان وارسته و تنها برای رضای خدا انجام می شود.
وی اضافه کرد: انسان بی مسئولیت مانند کسی است که کنار گود نشسته و صرفا براساس تفکری آرمانی در خصوص اعمال کسانی که داخل گود هستند نظر می دهد و وقتی گاه عمل پیش آید، اعمالش که خداوند متعال و فرشتگان الهی و اولیای خدا ناظر آن هستند، به ثبت خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه انسان می تواند از خودش حساب بکشد، اظهار کرد: اقدامات زیادی برای خارج شدن کشور ما از دست بیگانگان انجام شد که در راستای رفتن ظلم و آمدن حق و عدالت بوده و در نهایت انقلاب اسلامی با تقدیم خون هزاران شهید و تحمل سختی های فراوان روی کارآمد.
به گفته آیت ا… عبادی در نظام اسلامی، اصل بر رضای خداوند است. در این نظام مردم سالاری، مردم ولی نعمت هستند و مسئولان خادم مردمند و حتی بنیانگذار نظام هم خود را خدمتگزار مردم معرفی می کند و هر کس این اصل را زیر پا بگذارد بیگانه است و حق و حقوق دریافتی وی نیز حلال نیست.
وی همچنین گفت: پیامبران الهی هم آمدند تا مشکلات را تحمل کنند و حق و عدالت و آزادی را به مردم هدیه دهند. البته در نظام اسلامی باید قانون اجرا و با بی قانونی برخورد شود اما همین برخورد هم باید براساس قانون باشد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کم کاری و قصور مقامات اجرایی ربطی به نظام جمهوری اسلامی ندارد، افزود: این نظام، الهی است و ما هم باید الهی عمل کنیم و مهمترین اصل، اجرای قانونی است که با تقدیم خون دهها هزار شهید بدست آمده است.
آیت ا… عبادی خطاب به نیروهای انتظامی گفت: اینکه خداوند، کار جامعه مومنین را به دست شما در نیروی انتظامی سپرده، یک توفیق بزرگ است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*