اخبار کوتاه استان/رونق مشاغل خانگی در خوسف

احتمال بارش خفیف باران در خراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از احتمال بارش خفیف در استان خبر داد. لطفی استان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آسمان استان نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش تندباد و گرد وخاک پیش بینی می شود.

رونق مشاغل خانگی در خوسف
مشاغل خانگی در خوسف رونق گرفته است. معاون بنیاد برکت کشور از شرکت‌تعاونی تار و دار شهرستان خوسف و کارگاه های تولید زنده در اداره میراث فرهنگی خوسف بازدید کرد و از نزدیک با نحوه فعالیت‌های آنها آشنا شد. علی صالحی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان خوسف گفت : این بازدید از شرکت تعاونی تولیدی تار و دار و کارگاه های تولید زنده صورت گرفت. وی افزود: این شرکت توانسته با فراهم کردن آموزش های کارآفرینی و کاربردی برای بسیاری از زنان خانه دار در بخش های مختلف شهرستان و استان اعم از شهر و روستا حتی در مناطق کم‌ برخوردار باعث رونق مشاغل خانگی و درآمدزایی در راستای کمک به معیشت خانواده شود.

«طلای تون»؛ برترین باشگاه کتابخوانی کودکان استان
اختتامیه جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان درشهرستان فردوس برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، اختتامیه جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان خراسان جنوبی با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان فردوس با معرفی باشگاه برتر به کار خود پایان داد. این مراسم با حضور طاهره ایبد نویسنده کشوری و نماینده وزارت فرهنگ وارشاداسلامی در محل تالار محراب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس برگزار شد.باشگاه طلای تون به عنوان باشگاه برتر استان به تهران معرفی شد. برگزیده بخش خلاقیت درخواندن کتاب؛ باشگاه کتاب خوانی پروانه ها به سرپرستی حامد استواری، برگزیده بخش تولید فیلم از داستان کتاب باشگاه دوستداران کتاب به سرپرستی الهه قنبریان ، برگزیده بخش نامه به نویسنده با نقاشی باشگاه کتاب خوانی دوستان به سرپرستی حمیده شیرزاده معرفی شدند.

کمک ۲ میلیون تومانی بهزیستی نهبندان
به زلزله زدگان کرمانشاه
رئیس بهزیستی شهرستان نهبندان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توسط پایگاه سیار بهزیستی نهبندان جمع آوری شده است، تصریح کرد: این کمک ها شامل یک میلیون تومان نقدی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان غیر نقدی می باشد. «بارانی» افزود: کمک های غیر نقدی شامل پتو، کفش، پیراهن، وسایل گرمایشی، مواد شوینده و مواد غذایی است. به گفتۀ وی این مقدار طی ۳ روز جمع شده و به بهزیستی استان ارسال شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*