پیامک

درمدرسه متوسطه ر…. دانش اموزان راوادار میکنند درساعت ورزش .گرمکن های ورزشی راروی لباس فرم بپوشند که باعث سرخوردگی دانش اموزان شده ونمیتوانند تحرک خوبی داشته باشند.مگرچه ایرادی دارد یک روزبالباس ورزشی بروند.ثانیا مگرلباس فرم مصوبه انجمن اولیاومربیان نیست.پس چرا بعضی کاسه داغتر از اش می شوند.که باید با همان لباس هم ورزش نمایند.
۲
آقایان محترم شورای شهر و بازماندگان محترم تجار و بازاریان قدیم  : بنده نه در شهر مسئولیتی دارم و نه در بازار منافعی لیکن از دیدگاه یک شهروند عادی که به بیرجند , مردمش و آثار و میراث فرهنگی علاقه ای دارم از همه شما سروران استدعا دارم چون هنوز قسمت مهمی از بافت قدیمی شهر شامل محدوده چهاردرخت , کوچه هفت منبر , حسینیه ها و بخصوص آب انبارهای قدیم , ارگ حکومتی , مقبره , منزل های قدیمی آقایان هادوی و فرهنگ و غیره و بخصوص چند راسته از بازارهای قدیمی مثل بازار چهکندی ها با آن درب های چوبی و قفل های  قدیمی که شامل یک مجموعه سنتی قابل بازسازی می باشد را از تخریب و آپارتمان سازی جدید نجات دهند و با پیاده سازی طرحهای گردشگری در چهارچوب سنتی کاری کنند که ارزش افزوده مناسبی به آن تعلق گرفته ومالکین آنها داوطلبانه همکاری نموده و به سرنوشت محله فرزان دچار نشود  ۰ اروپا با همه مدرنیزه گی خود هنوز معماری قرون ۱۶ تا ۱۸ را در میادین و خیابانهای خود حفظ نموده و لی روستاهای ما امروز افسارگسیخته معماری چین و ماچین را تقلید۰۰۰۰  
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۱۴:۳۳:۱۱ خوانده نشده خیر
۳
ضمن تشکرازADSLمحابرات که بالاترین سرعت وهمچنین بدون قطعی را ارائه می دهد!!!
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۱۱:۴۲:۱۴ خوانده نشده خیر
۴
اگرمی بینیم دولت اعلام می کندهزینه های جاری دستگاههاکه شامل حقوق پرسنل وآب وبرق وکالاهای مصرفی است اکثربودجه سالیانه کشوررامی بلعدوازطرفی سالهاست بحث کوچک سازی دولت مطرح است وهرسال دولت حجیم ترمی شود،دلیل اصلی آن ورودبی رویه نیروی شرکتی وقراردادی به بدنه دولت است که همه باپارتی بازی جذب میشوندوچون بارابطه انجام می شودکنترلی هم نیست.
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۱۱:۱۲:۴۸ خوانده نشده خیر
۵
همه ماعنوان “فساداداری”اماکمترازمصادیق فساداداری گفته یانوشته شده.فساداداری یک معضل بزرگ برای کشوری است که اسلام درراس آن است وبه بهشت وجهنم وحق الناس و مال حلال وحرام معتقداست.پارتی بازی دراستخدام نیروی انسانی بزرگترین مصداق فساداداری است.چراکه تمام فسادهای دیگرمثل اختلاس و باندبازی دردستگاههاوشرکتهای دولتی ونیمه دولتی نتیجه آن است.
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۱۰:۴۶:۱۹ خوانده نشده خیر
۶
در رابطه با مطلب سرمقاله واقعی و قشنگ امروز  نظر مردم عزیز را به نقل قولی از  دکتر شریعتی جلب می کنم : دریکی از نوشته هایش خطاب به  پسرش نوشته بود : آی  احسان اگر می خواهی تورا به بردگی نگیرند و سوارت نشوند تا می توانی بخوان , بخوان و بخوان ۰ مشکل خراسان جنوبی نخواندن و مطالبه نداشتن است ۰ بت نیمی از مردم سود بانکی و نیم دیگرمان کابوس بدهی است ۰ زیرساخت کیلویی چنده ?
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۹:۵۳:۳۰ خوانده نشده خیر
۷
با عرض سلام و احترام و تسلیت ایام و خیر مقدم به جناب آقای  دکتر مروج الشریعه استاندار محبوب خراسان جنوبی ؛
ما اهالی روستای افکشت از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند عاجزانه از جنابعالی استدعا داریم به متولیان امر دستور فرمایند اولا فکری بحال سیل برگردان تخریب شده روستا بردارند تا با شروع فصل بارشها خدای ناکرده شاهد فجایعی در روستا نباشیم .ثانیا هرچه زودتر از ادامه فعالیت معدن سنگ روستا را که از هر جهت به ضرر و زیان اهالی و منافع کشاورزان محروم روستا می باشد ممانعت بعمل آورده و مردم محروم روستا را از دغدغه و نگرانی نجات بخشند.
با تشکر اجرکم عندالله
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۹:۳۱:۵۰ خوانده نشده خیر
۸
از هئیت های محترم حسینی و محبان و مصلی که از طبل استفاده نمیکنند کمال تشکر را دارم.
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۸:۵۶:۲۸ خوانده نشده خیر
۹
نمیدانم مسوول جمع کردن طبل های بزرگ در شهر ما کیه؟ کاری که بدلیل مزاحمت زیاد به گفته مراجع حرام است. آیا باید با یه بدعت حرام عزاداری کنیم؟
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۸:۵۳:۴۶ خوانده نشده خیر
۱۰
به شورای شهر بیرجند توصیه میکنم شهردار انتخاب نکنند فقط هر چند وقتی سرپرست شهرداری رو عوض کنند. تجربه نشان داده که سرپرست ها از شهردار ها بهتر کار میکنند.
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۸:۵۱:۰۹ خوانده نشده خیر
۱۱
سرعت زیادوعدم کنترل راننده ى اتوبوس درسراسرکشور قربانیها میگرد
تاچه وقت بایدشاهداین حوادث بودناسلامتى جان۴۰نفرمسافر۴۰خانواده چشم براه وهزاران خودرویى که ازروبرویاکناراتوبوسهاى بلندارتفاع میگذرندبدست راننده ى بى عرضه اى،سپرده میشودکه مسئولیت آن بگردن
مسئولین…..است!؟
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۷:۴۶:۲۹ خوانده نشده خیر
۱۲
مسجدغدیرقاین باآن شکوه وعظمت وجمعیت انبوهى ازساکنان اطراف ونمازگزاران مشتاق،فاقدحداقل یک فضاى سبزبوده بلکه ساختمانهاى ادارى وسوله هاى بزرگ درحال ساخت اطرافش آنرابه مکانى تجارى درون،چاله تبدیل خواهدکرد
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۷:۴۵:۲۴ خوانده نشده خیر
۱۳
احیای آزادگی،بزرگترین هدف امام حسین است،روزعاشوراگفت اگردین ندارید،لااقل آزاده باشید.آزادگی،عمل براساس حق ودرجهت حقیقت است نه براساس منافع فردی وگروهی.مدیری که توصیه خلاف قانون می کندونیروی سفارش شده جذب می کند،کسی که پیشنهادرشوه می دهد،اعمال نفوذمی کند ازحادثه عاشوراوعزای امام حسین فقط قیمه و چایش راخورده و چیزدیگری درک نکرده است.
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۷:۴۲:۱۶ خوانده نشده خیر
۱۴
سلام لطفا شهرداری آجر هایی که در خیابان گنجی پنج مهر شهر بدون هدف ریخته شده و کسی در آنجا بنایی نمی‌کند جمع آوری کند که باعث مزاحمت در عبور و مرور خودروها شده است.
۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ۰۷:۲۷:۴۵ خوانده نشده خیر
۱۵ ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ ۱۳:۵۶:۲۵ خوانده نشده خیر
۱۶
سلام .در خیابان رجایی نبش خ دولت روبروی نانوایی یک جوی جدول کشی شده هست که بدون پل میباشد وچون محل عبور عابرین پیاده میباشد چندین نفر داخل ان افتاده اند که امشب نیز پسر بچه ای با سرعت به داخل ان افتاد و مجروح شد به شهرداری نیز منعکس شده ولی هیچ کاری انجام نداده اند لطفا پیگیری کنین در دو ما قبل ۲دوچرخه و۲نفر دیگر هم مجروح شده اند ممنون
۱۳۹۶/۰۷/۰۷ ۲۰:۱۳:۴۵ خوانده نشده خیر
۱۷
سلام احتراما از شورای محترم اسلامی شهرستان بیرجند درخواست می شود در صورت امکان یک مکان (بلوار- خیابان و یا میدان شهر) را به نام شهید سرافراز محسن حججی نام گذاری نمایند.
۱۳۹۶/۰۷/۰۷ ۱۳:۴۴:۳۱ خوانده نشده خیر
۱۸
باسلام – آب خیابان سرداران شهید واقع در سجاد شهر بیرجند چند روزی است که کمی شور شده است – مسئولان اداره آب و فاضلاب بیرجند لطفأ توضیح دهند – ممنون
۱۳۹۶/۰۷/۰۷ ۰۲:۰۳:۵۱ خوانده نشده خیر
۱۹
سلام چندماه قبل چهارده سنداز زمین های موسوی بطورنمادین به افراد واگذارشدومسءولین بنیادوفرماندار قول دادتاپایان سال تمامی اسنادانتقال داده بشه اما متاسفانه هیچ خبری نیست که نیست مسءولین هم که انگارکه…
۱۳۹۶/۰۷/۰۶ ۱۲:۴۳:۱۲ خوانده نشده خیر
۲۰

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*