اخبار ورزشی

معرفی برترین های رقابت های ورزشی جانبازان ومعلولین بیرجند
رقابت های ورزشی جام رمضان جانبازان ومعلولین  شهرستان بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت.به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان در مراسم اختتامیه این رقابت ها گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی شهرستان بیرجند با نام جام رمضان در دو بخش بانوان و اقایان با حضور ۸۰ ورزشکار در رشته های مختلف تنیس روی میز،دارت،پرتاب وزنه،والیبال نشسته و باستانی برگزار شد.شریعتی افزود: این مسابقات با اسپانسری دو موسسه جامعه معلولین ایران شعبه  خراسان جنوبی و اویدمهر سارینا برگزار و در پایان از نفرات برتر تجلیل شد. وی افزود:دراین رقابت ها استعدادهای ورزشی در بخش بانوان شناسایی شد. گفتنی است نتایج این رقابت ها در دو بخش بانوان و اقایان به شرح ذیل می باشد:
تنیس روی میز بانوان:
۱_زهرا علی ابادی۲_ لیلا یوسفی ۳_زهرا کاظمی
دارت بزرگسالان:
۱ _آسیه خسروی ۲_سمانه یزدانی ۳_زهرا محمدی
دارت نونهالان ونوجوانان:
۱_مهدیه زراعتی ۲_فاطمه معتمدی نیا ۳_الهام رضایی
پرتاب وزنه:
۱_پروانه فدایی ۲_ مینا محمدی ۳_ عاطفه علی آبادی
بازیکن منتخب رشته بوچیا: فاطمه زهرا رحیم زاده
نتایج بخش آقایان:
رشته تنیس روی میز:
۱_محمد خراشادی زاده ۲_ علی رستگار پور ۳_ محمدامینی نصراباد
رشته دارت:
۱_حسن سبزه کار ۲_جواد شکرویی ۳_ محمد امین علی ابادی
رشته باستانی کلاس ایستاده:
۱_فرزاد یخجالی ۲_ جواد رضایی ۳_ مجتبی سنبلی
باستانی کلاس نشسته:
۱_علی ناصری ۲_ امیر اسفهرودی ۳_ حجت ا… آهنی
والیبال نشسته:
تیم جامعه معلولین ایران شعبه خراسان جنوبی توانست مقام برتر این مسابقات را کسب کند.
لازم به ذکر است این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان،رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند، رئیس هیات ورزش های همگانی بیرجند و جمعی از معلولین ورزشکار به همراه خانواده هایشان در سالن ورزشی ۲۲بهمن بیرجند برگزارشد.
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بیرجند
همایش پیاده روی خانوادگی با حضور جمعی از مردم، ورزشکاران و مسئولین از محل میدان سفیران امید به سمت میدان دانشگاه ازاد برگزار شد.این همایش به مناسبت روزجهانی مبارزه با مواد مخدر و با شعار ورزش دشمن اعتیاد  آغاز شد. برنامه هایی از جمله رژه موتورسواران،نرمش شبانگاهی جمعی از آقایان و اهدای جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان برگزار و جهت اشنایی خانواده ها،کودکان و نوجوانان باانواع مواد مخدر و روان گردان برنامه آموزشی انجام شد. لازم به ذکر است این همایش با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدراستان و اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*