پیامک

مسولین محترم نوسازی مدارس.سلام.مدارس ۱۷شهریور بیرجند ،ساختمان اسقاط،بخاری ها قدیمی و نفتی و اسقاط،میز و نیمکت های کلاس ها چوبی و قدیمی واسقاط،لطفا ضمن بررسی،به داد  دانش آموزان بی بضاعت مدارس برسید.
۱۳۹۶/۰۳/۱۹ ۰۱:۰۸:۰۸ خوانده نشده
۲
آقای استاندار،ازجنابعالی استدعا دارم دستور فرماییدگزارشی از نحوه جذب کارکنان قراردادی از زمان حضورحضرتعالی دراستان برایتان تهیه کنندوملاحظه نمایید.مطمئن باشیدثبت نام درسایت کارورزی،فقط جوانانی که جز خدا کسی را ندارند،بازهم دررسیدن به شغل به تاخیرمی اندازدوکسانیکه پارتی بازی می کنندبدون مراجعه به این سایت هم شغل دولتی گیرمی آورند.
۱۳۹۶/۰۳/۱۸ ۱۷:۱۶:۲۳ خوانده نشده خیر
۳
سلام.اگه امکان داره مدارس تخریبی بیرجند را به ترتیب اولویت،در جدولی در روز تامه های بیرحند اعلام نمایید،تا مردم ۱۷ شهریور بدانند چه وقت،مدارس آنها بازسازی خواهد شد.
۱۳۹۶/۰۳/۱۸ ۱۴:۲۵:۳۲ خوانده نشده خیر
۴
یادآوری بعضی چیز ها لازم است.چرا پست های مدیریت و معاونت مدارس،شهر بیرجند،رها نمی شود ؟؟؟تا آن دسته از معلمان که مایلتد در این پست ها خدمت کنند،به آرزویشان برسند.
۱۳۹۶/۰۳/۱۸ ۱۴:۰۹:۱۵ خوانده نشده خیر
۵
با سلام چرا وضعیت موسسات غیر مجاز بانکی مشخص نمی شود اما باید قبل از هر چیزی با کسانی برخورد کرد که به این گونه موسسات مجوز داده اند و کسانی که وظیفه نظارتی داشته اند و نتوانسته اند به وظیفه خود عمل کنند و اینگونه سرمایه و اعتماد مردم از بین رفته است
۱۳۹۶/۰۳/۱۸ ۱۲:۲۴:۲۲ خوانده شده خیر
۶
سلام   لطفا پیگیری کنید که سهام داران  پدیده در بیرجند باید به  کجا مراجعه کنند ممنون
۱۳۹۶/۰۳/۱۸ ۱۲:۱۱:۵۳ خوانده شده خیر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*