اخبار شهرستانها

تجهیز کارگاه پارچه بافی در روستای معصوم آباد
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زیرکوه از تجهیز کارگاه پارچه بافی در روستای مرزی معصوم آباد شهرستان زیرکوه خبر داد. غلامحسین سروش گفت: ۲۰ نفر از متقاضیان آموزش مقدماتی پارچه بافی در روستای معصوم آباد بخش مرکزی شهرستان زیرکوه آمادگی خود را برای یاد گیری این رشته بومی اعلام کرده اند.  وی  افزود : تجهیز کارگاه آموزشی در این روستای عشایری انجام شده و این دوره که در تاریخ  ۳۰ خرداد ماه سال جاری شروع خواهد شد در مدت ۱۰۰ ساعت برگزار می شود.
نخستین سند اراضی فرودگاهی کشور به نام طبس صادر شد
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از صدور نخستین سند اراضی فرودگاه‌ها در سطح کشور به نام فرودگاه طبس خبر داد و گفت: این سند به مساحت ۶۸۰ هتکار به نام شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صادر شد. به گزارش تسنیم، هادی سلامی با اشاره به صدور سند اراضی فرودگاه طبس اظهار داشت: مستندسازی اراضی فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از اواخر اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و با جدیت ادامه دارد.
توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم بین مددجویان بهزیستی نهبندان
رئیس اداره بهزیستی شهرستان نهبندان از توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم بین مددجویان بهزیستی در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: ۱۶۰ سبد غذایی خشک به ارزش ۲۴ میلیون ریال نیز بین نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان توزیع شد. به گزارش تسنیم، محمد بارانی در جمع کارکنان بهزیستی شهرستان نهبندان اظهار داشت: یک هزار و ۱۰۰ خانوار معلول، مددجو و زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در شهرستان نهبندان هستند.
فاضلاب مسکن مهر قاین کارشناسی نشده است
فرماندار قاین با انتقاد از عدم انجام کار کارشناسی برای فاضلاب مسکن مهر قاین، گفت: در حال حاضر سبتیک های در نظر گرفته شده در این سایت جوابگوی فاضلاب شهروندان نیست. به گزارش مهر، بهمن کهن ترابی در نخستین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان قاینات  اظهار داشت: باید همه دستگاه های اجرایی در راستای سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی با تعامل و همکاری و با اطلاع رسانی دقیق تلاش کنند. وی با اشاره به مسائل و مشکلات بهداشتی فاضلاب مسکن مهر قاین، عنوان داشت: یکی از معضلات اجتماعی که مسئولین فعلی شهرستان و خود اهالی مجتمع غدیر با آن مواجه هستند؛ عدم انجام کار کارشناسی و آینده نگری در راستای اجرای برخی پروژه هاست. وی اضافه کرد: اجرای این پروژه در گذشته صورت گرفته و مشکلات و پیامد های آن متوجه مسئولین فعلی شهرستان شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*