گفته می شود

گفته می شود ‏سید یاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: از آنجایی که آقای جهانگیری به آقای قالیباف حمله کرد روند مناظره عوض شد و هرچند آقای جهانگیری توانست در یکی دو مرحله ضرباتی را به مواضع آقای قالیباف وارد کند اما در نهایت تیم دولت در مناظره مغلوب شد. با این مدلی رفتاری که آقای جهانگیری در پیش‌گرفته‌اند دست‌آخر شرایط به ضرر آقای روحانی تمام خواهد شد، چراکه آقای روحانی دیروز بسیار ضعیف حاضر شد و کلاً در مناظره کنار ایستاد. با ضعف مفرط حسن روحانی در مناظره دیروز مخاطبان حامی دولت خواهند گفت که اگر قرار است به ادامه این دولت رأی دهیم چرا به‌جای روحانی به جهانگیری که بهتر می‌تواند از خودش دفاع کند را ندهیم.

 

 

گفته می شود حمید بقایی در توییتر و در واکنش به بخشی از سخنان قالیباف در حمایت از دولت احمدی‌نژاد نوشت: از سال ۸۴ رسانه های وابسته به قالیباف انواع تهمت ها را روانه ما کردند و در سال ۹۲ کلی علیه دولت دهم حرف زدند، حالا نقش مدافع را بازی میکنند؟

 

در پی انتساب مطالبی به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مناظره شب گذشته، دفتر وی اطلاعیه ای را منتشر کرد.در این اطلاعیه آمده است: «در پی انتساب مطالبی به دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مناظرات دیشب در برخی کانال های تلگرامی، ضمن تکذیب مضامین این مطالب، لازم به تأکید است که مواضع ایشان صرفا از طریق سایت، کانال و صفحه شخصی و اینستاگرام ایشان انتشار می یابد. ایشان هر دو برادر را اصلح می دانند.»محسن رضایی نیز در توئیترش نوشت: «در وحدت، اصلح یک نفر نیست. آقایان رئیسی و قالیباف هر دو با هم اصلحند. هر یک رئیس جمهور شود، همه نیروهای انقلاب به او کمک خواهند کرد.»

 

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی جبهه مردمی بابیان اینکه رسانه ملی باید اصل بی طرفی و عدالت را نسبت به همه کاندیداها رعایت کند گفت: در مناظره های بعدی ۲ دقیقه وقت اضافه ای که به آقای روحانی داده شدجبران شود.محمد صالح جوکار، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رسانه ملی در ماههای اخیر نشان داد که اصل عدالت و بی طرفی را نسبت به نامزدهای انتخاباتی رعایت نکرده است گفت: روز گذشته نخستین مناظره انتخاباتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و این آزمون بزرگی برای رسانه ملی بود اما مجریان برگزاری مناظره با عدم رعایت عدالت در اختصاص زمان مساوی به کاندیداها نشان دادند که به نفع یک کاندیدا عمل می کنند.نماینده مجلس نهم افزود: رعایت انصاف و عدالت نسبت به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات از سوی صدا و سیما امری مهم است که باید رعایت شود.جوکار ادامه داد: البته این نکته دیگری است که از بین دولتی ها فردی با عنوان کاندیدای کمکی وارد سیر تبلیغات شود، اساسا این مسئله طبق تعاریف قانونی امکان پذیر نیست، تنها کسانی می توانند وارد فضای انتخابات شوند که در کار جدی باشند و تا پایان بمانند.

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی نوشت که جهانگیری و روحانی در مواجهه با کاندیدای جریان انقلاب دربن بست قرار گرفتند.حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی طی مطلبی درباره مناظره‌ شب گذشته کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌‌جمهوری نوشت: در مناظره اول روحانی و کاندیدای کمک کارش شدیدا در دفاع از عملکرد دولت در مضیقه قرار گرفتند و با حمله به دولت قبل و عملکرد شهرداری و طرح مسایل جناحی و سیاسی از پاسخگویی به مطالبات اصلی مردم که مشکلات اقتصادی است فرار کردند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*